بانکبانک و بیمه

اولویت اصلی بانک سینا؛ توسعه سهم بازار است

مدیرعامل بانک سینا در بازدید از شعب غرب استان مازندران، توسعه سهم بازار و تقویت مشتری مداری را از جمله اولویت های این بانک برشمرد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک سینا، سیدضیاء ایمانی با حضور در جمع همکاران شعب رامسر، تنکابن، عباس آباد، چالوس و نوشهر و دیدار با آنها گفت: بانک سینا به یمن تلاش ها و زحمات کارکنان، دارای قابلیت ها و ظرفیت های مناسبی در زمینه محصولات و خدمات است که با معرفی بهینه و مطلوب آن به بازارهای هدف می توان مسیر حرکت به سمت توسعه و ارتقاء سهم بازار بانک را شتاب بخشید.
وی با اشاره به اهمیت جایگاه استان مازندران اظهار داشت: موقعیت استراتژیک و جغرافیایی استان مازندران به لحاظ دسترسی به زیرساخت‌های ارتباطی، وجود اراضی حاصلخیز و طبیعت گوناگون و مفرح، چهره ای ممتاز از این استان در توسعه صنعت گردشگری، دسترسی به بازارهای هدف داخلی و خارجی و فعالیت های تجاری و کشاورزی فراهم ساخته است، لذا بانک سینا باید حضوری شایسته و موثر در این استان در راستای بهره گیری از این ظرفیت ها داشته باشد و سازوکار لازم برای پاسخگویی به نیازهای استان را با توجه به این قابلیت ها فراهم آورد.

دکتر ایمانی با اشاره به اینکه سیاست بانک سینا رشد تهاجمی و بی محابا نیست، افزود: آنچه از همکاران انتظار داریم، تلاش و کوشش در کنار خودباوری، همدلی و اتحاد برای حرکت مستمر و پایدار در مسیر تعالی و پیشرفت است.

وی در ادامه با اشاره به رعایت اصل مشتری مداری در شعب بانک سینا، گفت: شناخت روحیات مشتری و وفادار ساختن آنها به بانک، موضوع بسیار مهمی است که عملکرد درست در این زمینه، آثار و نتایج مطلوبی برای بانک به همراه خواهد داشت.

لازم به ذکر است در این سفر که معاونین شعب و مناطق و مهندسی و پشتیبانی و مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی و مدیر منطقه نیز حضور داشتند، عملکرد شعب در شاخص های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا