اقتصاد کلانبورسبورس اوراق

۳۰ درصد از سهام عدالت چند؟

ارزش واقعی سهام عدالت بر اساس تابلوی روز بورس تغییر می کند و از زمانی که امکان فروش ۳۰ درصد از این سهام برای مشمولان فراهم شده است، ارزش واقعی یک سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی، بین ۱۷ تا ۱۹ میلیون تومان تغییر کرده است. بر این اساس و طبق آخرین قیمت ها، ۳۰ درصد سهام عدالت، کمی بیش از پنج میلیون تومان است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، پس از آزادسازی سهام عدالت، مشمولان این سهام که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند، می توانند با مراجعه به سامانه www.sahamedalat.ir ارزش واقعی سهام و جزئیات دارایی خود را مشاهده کنند.

بر این اساس و طبق آخرین به روز رسانی گزارش دارایی که مربوط به تاریخ ۱۳ مرداد است، ارزش واقعی سهام عدالت با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومان کمی بیشتر از ۱۷ میلیون و ۹۳۵هزار تومان است.

همچنین بخوانید

این درحالی است که ارزش این سهام در اوایل خردادماه حدود هفت میلیون و ۶۶۰ هزار تومان بود.

بر این اساس و با توجه به اینکه درحال حاضر امکان فروش ۳۰ درصد سهام عدالت برای مشمولان وجود دارد، ۳۰ درصد سهام عدالت با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومان، پنج میلیون و ۸۰۶ هزار تومان می شود.

مشمولان باید توجه داشته باشند که می توانند ۳۰ درصد سهم خود را یا از طریق کارگزاری یا از طریق بانک به فروش برسانند و فقط زمانی می توانند در مورد اینکه چه میزان از کدام سهم خود را به فروش برسانند که از طریق کارگزاری اقدام به فروش کنند. در غیر اینصورت و چنانچه از طریق بانک اقدام به فروش سهام خود کنند، اختیاری در این زمینه نخواهند داشت.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا