امور زیربناییراه و ساختمان

واپس‌گرایان، صنعت هوانوردی را تحریف می‌کنند

معاون سابق سازمان هواپیمایی گفت: واپس‌گرایان، صنعت هوانوردی را تحریف می‌کنند. حتی با حضور واپس‌گرایان که در مواقعی هم موفق بوده‌اند توانستم آرامش را به صنعت برگردانم.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی،، علی عابدزاده در مراسم تودیع خود از ریاست سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه باید اینجا از عباس آخوندی تشکر کنم که بنده را وارد مدیریت سازمان هواپیمایی کشوری کرد، گفت: در حال حاضر سازمان هواپیمایی هیچ وابستگی به بودجه ندارد و حتی یک ریال هم از بودجه دولت استفاده نمی‌کنیم.

وی افزود: زمانی که عباس آخوندی پیشنهاد مدیریت سازمان هواپیمایی را به بنده داد، گفتم که به زودی بازنشسته می‌شوم و بهتر است یک فرد جوان انتخاب شود و در همان زمان هم پیشنهاد بنده پذیرفته شد اما به هر حال به اجرا نرسید.

وی ادامه داد: با ورود به سازمان هواپیمایی با ده‌ها پرونده قضایی مواجه شدم که توانستم به مرور این مشکلات را حل کنم و آرامش به ایرلاین‌ها رسید.

معاون سابق سازمان هواپیمایی با تاکید بر اینکه تفکر از هم گسستگی مدیریتی به صنعت هوانوردی آسیب زده است، اظهار داشت: آنهایی که قصد آسیب به صنعت را دارند شناسایی نمی‌شوند.

عابدزاده تاکید کرد: واپس‌گرایان، صنعت هوانوردی را تحریف می‌کنند. حتی با حضور واپس‌گرایان که در مواقعی هم موفق بوده‌اند توانستم آرامش را به صنعت برگردانم.

وی ادامه داد: واپس‌گرایان باعث ناامیدی در صنعت هوانوردی شدند و این افراد در دادسرا، نهادهای نظارتی و مجلس نفوذ دارند.

ادامه دارد…

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا