بورسبورس اوراق

جزئیات تغییر ساعت معاملات بورسی

اختلالات موجود در هسته معاملاتی بورس، سرانجام ساعت انجام معاملات این بازار را موقتا دو قسمتی کرد و از دوشنبه هفته آینده شاهد انجام معاملات در دو بازه زمانی مختلف خواهیم بود.

به گزارش آرمان اقتصادی، صدای اعتراض سهامداران از اختلالات هسته، مخصوصا از ابتدای سال جاری، بلند شده و از آنجایی که به نظر می رسد تحریم ها سد راه ارتقای هسته شده اند و اعمال راه حل های داخلی نیز زمانبر است، فعلا تنها گزینه برای رفع این مشکل، دو قسمتی کردن ساعت معاملات است.

در این راستا، طبق جدول زمان بندی معاملات، زمان سفارش گیری کلیه صنایع، به غیر از صنعت فلزات اساسی، صنعت شرکت های چند رشته ای صنعتی و صنعت فراورده های نفتی، کک و سوخت هسته ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی بین ساعت ۸:۳۰ تا ۸:۴۵ و زمان انجام معاملات نیز  بین ساعت ۸:۴۵ تا ۱۱:۴۵ خواهد بود.

همچنین بخوانید

همچنین زمان سفارش گیری صنایع فلزات اساسی، شرکت های چند رشته ای صنعتی و فرآورده های نفتی، کک و سوخت هسته ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی ساعت ۱۲ تا ۱۲:۱۵ و زمان انجام معاملات نیز ۱۲:۱۵ تا ۱۵:۱۵ خواهد بود.

همه صندوق های قابل معامله (ETF)، اوراق بهادار ثابت و نیز معاملات همه نمادهای آتی سبد سهام در جلسه دوم معاملاتی قابل معامله خواهند بود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا