اقتصاد کلان

تشکیل کارگروه مشترک مجلس و دولت برای بررسی منابع «تامین کالاهای اساسی»

نایب‌ رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تشکیل کارگروهی با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه و مرکز پژوهش‌های مجلس برای بررسی راه‌های تعیین منابع مالی طرح تامین کالاهای اساسی خبر داد.

سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی با اشاره به نشست عصر امروز(سه‌شنبه) کمیسیون برنامه و بودجه که با حضور نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه برای بررسی طرح تامین کالاهای اساسی برگزار شد، گفت: کمیسیون برنامه و بودجه در شرایط سخت اقتصادی کنونی برای تامین امنیت غذایی برای آحاد جامعه بویژه افرادی که مشکلات اقتصادی دارند، پیشنهاد ارائه کارت اعتبار خرید کالاها را ارائه کرد که البته روی نحوه اجرای آن اختلاف نظراتی وجود دارد.

وی افزود: همچنین با وجود اتفاق نظر روی اجرای طرح تامین کالاهای اساسی اما بر روی تامین منابع مالی آن اختلاف نظرهای وجود دارد. منبع مالی که کمیسیون برنامه و بودجه براساس گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس به آن رسیده، استفاده از تبصره ۱۴ بودجه سال ۹۹ و دیگر موارد است.

همچنین بخوانید

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: امروز مقرر شد؛ کارگروهی با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه و مرکز پژوهش‌های مجلس راه‌های تعیین منابع مالی قابل تکیه و نحوه پرداخت آن به مردم را بررسی و جمع‌بندی کرده و گزارش آن را به صحن علنی ارائه کند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا