بین الملل

کوکا کولا سرمایه‌گذاری در زنجیره تولید چین را توسعه می‌دهد

کوکاکولای چین و شرکای بطری سازی آن، تجارت خود را در چین گسترش خواهند داد. این کار در راستای تأمین زنجیره محلی برای بهبود کارایی، اطمینان از عرضه و خدمت به تقاضای مصرف کنندگان انجام می‌شود.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از شین‌هوا، کوکاکولای چین و شرکای بطری سازی آن، تجارت خود را در چین گسترش خواهند داد. این کار در راستای تأمین زنجیره محلی برای بهبود کارایی، اطمینان از عرضه و خدمت به تقاضای مصرف کنندگان انجام می‌شود.

کوکاکولا، این غول نوشابه‌سازی جهان، علی‌رغم تأثیر پاندمی کووید ۱۹، در سه ماهه دوم به نتایج خوبی در بازار چین دست یافته است و همچنان به تأسیس کارخانه‌ها و خطوط تولید جدید در چین برای تأمین نیاز مصرف کننده ادامه می‌دهد.

سوایر کوکاکولا، که شرکت بطری‌سازی کوکاکولا است، در نظر دارد در نیمه دوم ۲۰۲۰ شش خط تولید جدید را فعال کند. این شرکت برای این کار در کل ۲۵۰ میلیون یوآن (معادل ۳۶ میلیون دلار آمریکا) سرمایه‌گذاری خواهد کرد که این باعث افزایش ۱.۷ میلیارد یوآنی ارزش تولیدات سالانه خواهد شد.

سوایر کوکاکولا همچنین قصد دارد که خط تولید بطری پلاستیکی را به کارخانه خود که در مرکز چین در استان هوبی واقع است، اضافه کند. پیش بینی می‌شود که در ماه می ۲۰۲۱ این پروژه آغاز شود.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا