بانکبانک و بیمه

پیام تبریک مدیرعامل بانک مهر ایران به مناسبت روز پزشک

پزشکان ایرانی همواره در هنگامه سختی و دشواری، با جان‌فشانی و فداکاری، تصاویری در ذهن ملت ایران خلق کرده‌اند که هرگز نمی‌توان آن‌ها را از خاطر برد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک مهر ایران، دکتر مرتضی اکبری، مدیرعامل این بانک به مناسبت روز پزشک در پیامی خطاب به پزشکان کشور نوشت:
«یکم شهریور ماه روز بزرگداشت شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا نام‌گذاری شده و این تنها بهانه‌ای است برای تقدیر از قشر پزشک که زحماتشان با هیچ حرفه دیگری قابل مقایسه نیست. جز پزشک کدام صاحب حرفه است که آدمی جان عزیز خود را بی چون و چرا در اختیارش قرار دهد و با اعتماد به دانش و تجربه‌اش امید به بازیابی سلامت را به‌پشتوانه لطف خدا و دستان طبیب در دل خویش زنده دارد؟
پزشکان ایرانی همواره در هنگامه سختی و دشواری، با جان‌فشانی و فداکاری، تصاویری در ذهن ملت ایران خلق کرده‌اند که هرگز نمی‌توان آن‌ها را از خاطر برد. ما هنوز خدمات بی‌شائبه پزشکان را در هشت سال دفاع مقدس از یاد نبردیم. حتی نسل جدید نیز که آن روزها را ندیده‌اند، در این روزگار که همه‌گیری کرونا گریبان جامعه را گرفته، شاهد تلاش‌های صادقانه پزشکان بوده‌اند.
بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای حمایت از حوزه بهداشت، سلامت و درمان به‌نوبه خود سعی کرده تسهیلاتی را به بخش سلامت جامعه پرداخت کند.
انعقاد تفاهم‌نامه با مراکز پزشکی و دندانپزشکی و ارائه کالاکارت به بیماران برای پوشش بخشی از هزینه
های درمانی، همکاری با جامعه خیرین سلامت با هدف تقویت بخشهای مددکاری بیمارستانها، انعقاد تفاهم‌نامه با صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به دانشجویان دوره‌های دستیاری پزشکی و Phd تنها بخشی از اقدامات بانک مهر ایران در راستای توجه به حوزه سلامت جامعه به شمار میآید.
همچنین این بانک در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود همواره به تقویت زیرساخت‌های بهداشت و درمان جامعه تلاش کرده و به همین منظور تأمین هزینه مالی ساخت
۳ خانه بهداشت روستایی برای زلزله‌زدگان استان کرمانشاه و مشارکت در ساخت بیمارستان ۳۰۰ تخت خوابه روانپزشکی ایران را تقبل نموده است.
بار دیگر این روز را به همه پزشکان سرزمینمان تبریک گفته و از خداوند منان برای ایشان طلب سلامتی و توفیق برای خدمت به سلامتی جامعه دارم.»

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا