بانکبانک و بیمه

برای حمایت از بخش کشاورزی، پرداخت‌های خارج از بخش را متوقف کردیم

مدیرعامل بانک کشاورزی در نشست با کشاورزان زرین دشت گفت:خوشبختانه در بانک کشاورزی امکانات خوبی برای بخش کشاورزی فراهم شده است که می توان با استفاده از این امکانات، بخش کشاورزی کشور را توسعه بیشتری داد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی مدیریت بانک کشاورزی استان فارس، خدارحمی در این نشست که عصر روز شنبه یکم شهریورماه برگزار شد به تشریح برنامه های این بانک در حمایت از بخش کشاورزی پرداخت و  به ظرفیت های این منطقه اشاره کرد و گفت: بانک کشاورزی در زمینه توسعه مکانیزاسیون و خرید ماشین آلات نظیر تراکتور و دنباله بندها و … بدون محدودیت تسهیلات پرداخت می کند.

وی  با اشاره به اینکه توسعه گلخانه ها در سالهای اخیر مورد توجه بوده است  خاطرنشان کرد: به منظور حمایت از بخش کشاورزی، پرداخت های خارج از بخش را متوقف کرده ایم. خدارحمی با بیان این مطلب که طی سنوات قبل و سال جاری مساعدت لازم برای تکالیف قانونی از جمله بند خ ماده ۳۳و تبصره ۳۵وتبصره ۱۶وبند ل به منظور تعیین تکلیف واستمهال بدهی واحدهای تولیدی معمول شده است، گفت: هم اینک بانک کشاورزی با استفاده از  ظرفیت های داخلی همکاری لازم را برای تقسیط بدهی واحد هایی که توانایی پرداخت بدهی خود را ندارند معمول خواهد داشت.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا