اقتصاد کلان

آشنایی با دستاوردهای استان مزیت حضور مدیران اجرایی کشور در استان‌هاست

ایسنا/قزوین رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: حضور مدیران اجرایی کشور در استان‌ها مزایای زیادی دارد، این مدیران می‌توانند دستاوردها را ببینند و از نزدیک در جریان مشکلات قرار گیرند تا موانع را رفع کنند؛ از استاندار قزوین و نمایندگان مردم استان در مجلس دعوت می‌کنم در راستای افزایش تولید نظارت و پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

محمدباقر نوبخت در افتتاح یک شرکت تولیدی در قزوین ضمن بیان اینکه از  حضور سرمایه‌گذارن خارجی در کشور استقبال می‌کنیم، اظهار کرد: واحدهای تولیدی به واسطه حضور در عرصه صنعت می‌توانند از امکانات موجود در استان قزوین استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور مدیران اجرایی کشور در استان‌ها مزایای زیادی دارد، این مدیران می‌توانند دستاوردها را ببینند و از نزدیک در جریان مشکلات قرار گیرند تا موانع را رفع کنند.

همچنین بخوانید

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: این واحد تولیدی هم موانع گمرکی دارد که با بازگشت به تهران مطرح و رفع خواهیم کرد. همین‌جا اعلام می‌کنیم که از این واحد حمایت‌های قانونی خواهیم داشت؛ از استاندار قزوین و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی دعوت می‌کنم در راستای افزایش تولید نظارت و پیگیری‌های لازم را داشته باشند و امیدوارم در سفرهای بعدی شاهد افتتاح فازهای بعدی این واحد باشیم.

خبر در دست تکمیل است…

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا