بانکبانک و بیمه

تاکید مدیرعامل بانک کارآفرین بر توسعه خدمات دیجیتال

دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین بر ضرورت توسعه خدمات بانکداری دیجیتال در راستای همگام‌سازی با تحولات روز دنیا و تکنولوژی‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطاتی تاکید کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل این بانک در مراسم تودیع مدیر پیشین و معارفه سرپرست جدید فناوری‌ اطلاعات، با اعلام این مطلب افزود: با توجه به رویکرد جدید، عزم همکاران بانک کارآفرین در تمامی رده‌های صف و ستاد ارائه، خدمات متنوع، به‌روز و باکیفیت به مشتریان است. در نتیجه این استراتژی بانک کارآفرین شاهد رشد و توسعه کمی و کیفی خواهد بود تا بتواند پاسخگوی نیازهای مشتریان باشد. انتظار می‌رود بانک کارآفرین به عنوان یک بانک قانونمدار و پایبند به ضوابط و قوانین، خدمات نوین و مؤثر ارائه دهد که با تشریک مساعی همه همکاران، در آینده نزدیک این امر قابل تحقق خواهد بود.

وی همچنین افزود: در سال‌های اخیر با گسترش فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطاتی در صحنه رقابت جهانی شاهد تغییر و تحول اساسی در زمینه‌های مختلف و از جمله صنعت بانکداری بوده‌ایم. بنابراین همگام‌سازی تمامی فعالیت‌ها و خدمات بانکی ارائه شده به مشتریان در راستای بانکداری دیجیتال صورت خواهد پذیرفت. شرکت هلدینگ نگاه در راستای پاسخگویی به نیازهای بخش فناوری اطلاعات تأسیس شده تا با ارائه خدمات و محصولات جدید در صنعت بانکداری کشور، عملکرد درخشان و قابل دفاعی داشته باشیم.

مدیرعامل بانک کارآفرین وظایف مدیریت فناوری اطلاعات را تشریح کرد و گفت: در ساختار جدید، هلدینگ نگاه و مدیریت فناوری اطلاعات به صورت توأمان و مکمل فعالیت خواهند کرد. مدیریت فناوری اطلاعات به عنوان مغز استراتژیک و نهاد ناظر، وظیفه نظارت بر روند انجام امور و همچنین ایده‌پردازی، توسعه محصول و تهیه نقشه راه جهت دستیابی به اهداف برنامه دوساله را بر عهده خواهد داشت. تولید محصولات به‌روز و متناسب با نیاز مشتریان و همچنین ارتقاء کیفیت محصولات فعلی بر اساس برنامه‌های مصوب بانک نیز به شرکت هلدینگ نگاه واگذار شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: بدون تردید برای ارائه خدمات مالی کارآمدتر به حوزه فین‌تک ورود پیدا خواهیم کرد. مزیت این کار این است که با افراد خوش فکر، جوان و متخصص و اهل فن تعامل برقرار خواهیم کرد و همچنین اهداف توسعه‌ای بانک ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر محقق خواهد شد.

فرزین در ادامه با تشکر از زحمات دکتر قربانیان مدیر پیشین فناوری اطلاعات تصریح کرد: در زمان مدیریت ایشان اصلاحات خوبی در بخش فناوری اطلاعات بانک انجام شد و تلاش‌های زیادی برای توسعه زیرساختی این حوزه صورت پذیرفت.

وی همچنین خاطرنشان کرد: خانم شجاعی که مسئولیت سرپرستی مدیریت فناوری اطلاعات به ایشان واگذار شده، از همکاران خوب و باسابقه بانک هستند و قطعاً با حمایت‌های تمامی ارکان بانک و همکاران خود در بخش فناوری اطلاعات، با استمرار و تقویت فرایندهای تعریف شده شاهد موفقیت‌های روزافزون این بخش خواهیم بود.

بر اساس این گزارش دکتر قربانیان طی سخنانی با تشکر از زحمات و حمایت‌های تمامی همکاران خود در بخش مدیریت فناوری اطلاعات تاکید کرد: بانک کارآفرین استراتژی تغییر اساسی و اصلاحات زیرساختی در بخش فناوری اطلاعات را برگزیده است و قطعاً شاهد موفقیت‌های روزافزون این بانک در آینده نزدیک خواهیم بود.

شبنم شجاعی سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات بانک کارآفرین نیز طی سخنانی با تشکر از حسن‌ظن و اعتماد مدیرعامل برای سپردن مسئولیت امور فناوری اطلاعات و نیز حمایت از اقدامات زیرساختی دکتر قربانیان خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با همراهی و همگامی و حمایت‌های تمامی همکاران و همچنین همکارانمان در هلدینگ نگاه، مشکلات بخش فناوری اطلاعات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن مرتفع می‌کنیم و شاهد عملکرد موفقیت‌آمیز این بخش خواهیم بود.

در پایان این مراسم حکم سرپرست جدید فناوری اطلاعات توسط مدیرعامل به وی اعطاء شد و با لوح یادبود و هدیه‌ای از دکتر قربانیان قدردانی شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا