امور زیربناییراه و ساختمان

ناوگان ریلی با سیستم ترمز ملی به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت راه‌آهن از ورود ناوگان ریلی جدید با مجهز با سیستم ترمز ملی خبر داد و افزود: در مهرماه ناوگان ریلی تولید داخل مجهز به سیستم ترمز ملی به بهره‌برداری خواهد رسید و از واردات این تجهیزات هم بی‌نیاز می‌شویم.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،، سعید رسولی در مراسم ورود ۷۰ دستگاه ناوگان ریلی تولید داخل و بازسازی شده اظهار داشت: در پنجمین مرحله از ورود ناوگان جدید، ۷۰ دستگاه انواع ناوگان را به ارزش ۷۳ میلیارد تومان وارد شبکه ریلی می‌کنیم.

وی ادامه داد: این میزان ورود ناوگان جدید نسبت به سال گذشته ۵۲ درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن با بیان اینکه در ابتدای سال از تولید داخل چرخ منوبلوک خبر دادیم، گفت: خوشبختانه امروز به قطع وابستگی صد در صدی واردات چرخ منوبلوک رسیده‌ایم و چرخ منوبلوک تولید داخل را برای اولین بار در محور جنوب وارد تست گرم می‌کنیم.

وی از ورود ناوگان ریلی جدید با مجهز با سیستم ترمز ملی خبر داد و افزود: در مهرماه ناوگان ریلی تولید داخل مجهز به سیستم ترمز ملی به بهره‌برداری خواهد رسید و از واردات این تجهیزات هم بی‌نیاز می‌شویم.

رسولی از تقاضای ۸۰۷۷ ناوگان ریلی در کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر سفارش ساخت ۸۰۷۷ دستگاه ناوگان ریلی از شرکت‌های داخلی داریم که این نشان‌دهنده استعداد فنی صنعت ریلی کشورمان است.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا