انرژی

پورابراهیمی خطاب به اردکانیان: افتتاح طرح سد قدرونی نفع عملیاتی برای مردم راور ندارد

ایسنا/کرمان رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر نیرو اظهار کرد: متاسفانه تا به امروز عملیات تصفیه خانه و انتقال آب از سد مذکور به شهرستان راور و همچنین تعیین تکلیف تملک اراضی محدوده سد مذکور مربوط به به مردم عملیاتی نشده است و سفر ایشان به کرمان و افتتاح طرح مذکور نفع عملیاتی برای مردم شهرستان راور نخواهد داشت.

دکتر “محمدرضا پورابراهیمی” نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر نیرو با اشاره به پیگیری های صورت گرفته مبنی بر لزوم به اتمام رساندن پروژه سد قدرونی اظهارکرد: علیرغم پیگیری های فراوان تاکنون عملیات بهره برداری از این پروژه به طور کامل انجام نشده است.

وی در این نامه با اشاره به سفر قریب الوقوع وزیر نیرو به کرمان و افتتاح این طرح عنوان کرد: متاسفانه تا به امروز عملیات تصفیه خانه و انتقال آب از سد مذکور به شهرستان راور و همچنین تعیین تکلیف تملک اراضی محدوده سد مذکور مربوط به به مردم این شهرستان عملیاتی نشده است.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیمه تمام ماندن پروژه سد قدرونی راور تصریح کرد: سفر وزیر نیرو به کرمان و افتتاح طرح مذکور نفع عملیاتی برای مردم شهرستان راور نخواهد داشت و درخواست می شود در راستای تکمیل نهایی پروژه (۱. ایجاد تصفیه خانه ۲. انتقال اجرای خطوط انتقال آب به شهرستان راور و تعیین تکلیف اراضی مربوط به سد قدرونی) اقدامات لازم را به عمل آورید تا این پروژه به طور کامل افتتاح و مورد بهره برداری مردم عزیز و بزرگوار راور قرار گیرد.

به گزارش آرمان اقتصادی پیش از این نیز نایب رییس شورای شهر راور در گفت و گو با ایسنا گفته بود: موضوع افتتاح بدون بهره برداری سد قدرونی راور توهین به شعور مردمی است که بیش از ۱۳ سال به امید استفاده از آب گوارای پشت سد قدرونی مجبور به استفاده از آب بی کیفیت چاه های غرب شهر راور هستند و امروز باید شاهد اینگونه افتتاح بی فایده ای باشند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا