بین الملل

بدترین هفته معاملاتی کامپوزیت نزدک از ماه مارس تاکنون رقم خورد

کامپوزیت نزدک پس از یک روز پرنوسان دیگر با تداوم سقوط سهام تکنولوژی بدترین هفته خود از ماه مارس تا کنون را ثبت کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، در پایان معاملات روز جمعه آمریکا (بامداد شنبه به وقت تهران) پس از یک روز در نوسان دیگر با تداوم سقوط سهام تکنولوژی شاخص نزدک بدترین هفته خود در چند ماه اخیر را ثبت کرد.

کامپوزیت نزدک ۰.۶ درصد افت کرد و در ۱۰٫۸۵۳.۵۵ واحد بسته شد. این شاخص در اوایل معاملات دیروز بیش از ۱ درصد جهش کرده بود و در ساعاتی از معاملات هم با سقوط ۱.۷ درصدی روبرو شده بود.

سهام اپل ۱.۳ درصد سقوط کرد و سهام آمازون ۱.۹ درصد از ارزش خود را از دست داد. سهام مایکروسافت، آلفابت و فیسبوک، همگی افت کردند.

اس‌اندپی ۵۰۰ به رشد کوچکی دست یافت و ۰.۱ درصد بالاتر در ۳٫۳۴۰.۹۷ واحد بسته شد. این شاخص هم چند بار بین افت و رشد شدید نوسان کرد.

میانگین صنعتی داو جونز ۰.۵ درصد یا ۱۳۱.۰۶ واحد بالا آمد و در ۲۷٫۶۶۵.۶۴ واحد بسته شد. این شاخص در لحظاتی از معاملات ۱.۱ درصد جهش کرده بود و در لحظاتی ۸۶.۴۶ واحد افت کرده بود.

هر سه شاخص سهام آمریکا افت سنگینی را در این هفته متحمل شدند. کامپوزیت نزدک این هفته ۴.۱ درصد سقوط کرد تا بدترین هفته خود از ماه مارس را به ثبت برساند. اس‌اندپی هم با بدترین عملکرد هفتگی خود از ماه ژوئن روبرو شد و ۲.۵ درصد سقوط کرد. میانگین صنعتی داو جونز هم این هفته ۱.۷ درصد از ارزش خود را از دست داد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا