بورس

چراغ‌های تالار شیشه‌ای سبز ماند

 

به گزارش خبرنگار آرمان اقتصادی، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۱۲۹ واحد رشد به پله ۸۰ هزار و ۸۶۳ واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد ۶۴۰ هزار و ۳۷۹ سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و ۸۷۴ میلیون و ۴۵۱ هزار ریال در بیش از ۴۸ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

همچنین بخوانید

بر این اساس شاخص قیمت (هم‌وزن) ۴۵ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۶۰ واحد، شاخص آزاد شناور ۳۱۷ واحد، شاخص بازار اول ۲۳۳ واحد، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۶۲ واحد رشد و شاخص بازار دوم ۱۲۲ واحد کاهش را تجربه کردند.

نمادهای پر بیننده معاملات امروز به پرداخت ملت، پلی اکریل، آسان پرداخت پرشین با روند صعودی و نمادهای کالسیمین، سخت آژند، داده پردازی ایران، گسترش نفت و گاز پارسیان با روند نزولی به کار خود پایان دادند.

*معاملات بازار فرابورس:

شاخص بازار فرا‌بورس با رشد کمتر از یک واحدی در پله ۹۲۴ واحدی ماند.

همچنین در بازار فرا‌بورس تعداد ۱۶۹ هزار و ۷۶ سهم اوراق بهادار به ارزش ۹۹۲ میلیون و ۸۸۷ هزار ریال در بیش از ۲۳ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
در معاملات بازار فرابورس نمادهای گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود با روند مثبت و نمادهای کشت و صنعت شهداب ناب خراسان، گروه صنایع کاغذ پارس، شرکت مواد ویژه لیا، توکا رنگ اصفهان با روند منفی به کار خود پایان دادند.

انتهای پیام/

 

منبع:میزبان

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا