انرژی

افتتاح ۲۵۰ پروژه وزارت نیرو تا پایان سال/تلاش برای به حداقل رساندن خسارات جنگ اقتصادی

ایسنا/همدان وزیر نیرو با بیان اینکه خود و همکارانم را موظف کرده ام تا پایان سال ۲۵۰ پروژه را در کشور در شرایط تحریم به افتتاح برسانند، گفت: به لحاظ اقتصادی فشار سنگینی بر کشور و مردم وارد است و همه در تلاش هستیم با استقامت و فعالیت بیشتر، کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری خسارات جنگ را به حداقل برسانیم و دشمن را به شکست وا داریم.

رضا اردکانیان یکشنبه ۳۰ شهریورماه در آیین افتتاح سد نعمت آباد شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: از توفیقات و خوشبختی ها و نتیجه دعای خیر والدین بنده و همکارانم است که در این ایام توفیق خدمت رسانی به هموطنانمان را داریم و تردید ندارم آیندگان از این روزهایی که بر مردم ایران می گذرد، بسیار خواهند گفت و خواهند نوشت.

وی افزود: در حال حاضر در میدان جنگ قرار داریم و مثل هر صحنه جنگی عِده و عُده خیلی مهم است و تعداد مرزداران و همبستگی آنها و تجهیزاتشان فوق العاده اهمیت دارد و این عده و عده نشان می دهد که مرزها حفظ یا منجر به شکست می شود.

همچنین بخوانید

اردکانیان خاطرنشان کرد: امروز جنگ ما در حوزه اقتصاد و روح و روان جامعه است و به همان اندازه که ۴۰ سال پیش در دوران دفاع مقدس در آن میدان پایمردی ها تعیین کننده بود و ما تا آینده از این پایمردی ها خواهیم شنید، امروز هم در صحنه جنگ اقتصادی و روانی عملکرد ما ثبت و ضبط خواهد شد.

وی ادامه داد: به لحاظ اقتصادی فشار سنگینی بر کشور و مردم وارد است و همه در تلاش هستیم با استقامت و فعالیت بیشتر، کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری خسارات جنگ را به حداقل برسانیم و دشمن را به شکست وا داریم.

وزیر نیرو مطرح کرد: در جنگ روانی هم تاب آوری جامعه ما بسیار حائز اهمیت است به طوریکه همه کسانی که در این صحنه فعال هستند عمل و رفتارشان ثبت و ضبط خواهد شد اما من اگر خودم را در سال های بعد قرار دهم و مواجه با این سوال که در این سال ها کدام گروه نقش و تأثیر اصلی در راهبری بیشتری داشتند و انگشت اشاره ما به سمت تریبون داران است، همه کسانی که این روزها تریبونی در اختیار دارند، از بنده گرفته تا مسئول رسانه همه کسانی که مستقیم و غیرمستقیم با اصلی ترین صحنه جنگ که روح و رکان است، ارتباط دارند.

وی تصریح کرد: دشمنان می خواهند تاب آوری مردم ما را کاهش دهند تا برنامه های خود را بعد از آن به اجرا درآورند بنابراین وظیفه کسانی که مستقیم و غیرمستقیم با روح و روان مردم سروکار دارند، در تاریخ ثبت خواهد شد و هدف اصلی ما در تمام عرصه ها افزایش رضایتمندی در مردم است.

وی با بیان اینکه بنده به عنوان مسئول اجرایی خود و همکارانم را موظف کردم تا پایان سال ۲۵۰ پروژه را در کشور در شرایط تحریم به افتتاح برسانند، گفت: ‌امروز ما این توفیق را داریم در هفته ۲۱ ام پویش #هرهفته_الف_ب_ایران مهمان هموطنان در استان همدان باشیم تا افتتاح همزمان آبرسانی به ۴۰۰ روستای کشور در ۲۰ استان در مرکز همدان را داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا