بانکبانک و بیمه

ارائه تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه سلامت

رئیس شعبه گرگان بانک توسعه صادرات ایران از آمادگی این بانک برای ارائه تسهیلات به شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی و سلامت در گرگان خبر داد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، مصطفی مومنی مقدم اظهار داشت: با توجه به حساسیت شرایط فعلی و اهمیت تولید محصولات بهداشتی و پزشکی، بانک توسعه صادرات در راستای حمایت از شرکت ­های دانش بنیان مصمم است از شرکت ­های فعال در حوزه تولید تجهیزات بهداشتی از قبیل ماسک N۹۵ و N۹۹ و دستکش و بسیاری از تجهیزات صادرات محور دیگر حمایت کند.

وی تصریح کرد: نظر به اهمیت موضوع و هم راستا بودن فعالیت واحدهای دانش بنیان تولیدی صادرات محور با رسالت اصلی بانک توسعه صادرات ایران، این شعبه از ابتدای مرداد ماه سال جاری با مذاکره با معاونت پارک علم و فناوری استان گلستان و سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت در جلسات و کارگروه های مختلف استانی شرکت های دارای ظرفیت صادراتی را شناسایی و در ادامه خدمات و تسهیلات مختص شرکت­ های دانش بنیان را در قالب جلسات مشاوره ای برای این شرکت ها تشریح کرده است.

رییس شعبه گرکان بانک توسعه صادرات تصریح کرد: این شعبه تا امروز تامین مالی یک شرکت دارویی فعال در عرصه تولید داروی ضد سرطان را بر عهده داشته و تلاش دارد نظر یک شرکت دارویی و تولید مکمل را نیز برای همکاری جلب کند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا