امور زیربناییراه و ساختمان

۱۰ درصد جمعیت کشور سالمند است/ نیازمند حمل و نقل ایمن هستیم

استاندار تهران اظهار داشت: این آمادگی را داریم که از منابع داخلی برای پروژه‌های زیرساختی هزینه کنیم تا هر چه زودتر به اجرا برسند چراکه در استان ۱۴ میلیون نفری نیازمند حمل و نقل ایمن و ترافیک روان هستیم.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،، انوشیروان محسنی بندپی در مراسم آیین بهره‌برداری از پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای که صبح امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و جمعی از مسئولان برگزار شد، ضمن تبریک روز سالمند اظهار داشت: در حال حاضر ۱۰ درصد جمعیت کشور را سالمندان تشکیل می‌دهند و سه استان تهران، مازندران و گیلان بیشترین سالمند را دارند.

وی با بیان اینکه حمل و نقل نقش زیربنایی را در رشد اقتصادی کشورها دارد، گفت: در دوره مدیریت آقای اسلامی در وزارت راه شاهد تسریع پیشرفت پروژه‌ها، ایمن سازی پروژه‌ها و حذف تقاضا محوری بودیم.

 استاندار تهران افزود: کمربندی دوم تهران، کمربندی سوم یا همان کنارگذر جنوبی، ادامه اتوبان‌همت، تقاطع غیر همسطح قدس، آزادراه تهران شمال بخشی از پروژه‌های راهی وزارت راه و شهرسازی در استان تهران بوده است که برخی از آنها افتتاح شده‌اند و برخی دیگر هم در دست اجرا هستند.

وی تاکید کرد: این آمادگی را داریم که از منابع داخلی برای پروژه‌های زیرساختی هزینه کنیم تا هر چه زودتر به اجرا برسند چراکه در استان ۱۴ میلیون نفری نیازمند حمل و نقل ایمن و ترافیک روان هستیم.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا