صنعت، معدن، تجارت

«مس‌آباد» را پس از این در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

مدیر گروه روابط ‌عمومی شرکت مس گفت: مجله کودک‌ونوجوان «مس‌آباد» ضمیمه دوماهنامه «عصر مس»، رسانه مکتوب صنعت مس ایران است.

به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی صنایع ملی مس، حیدر ضیغمی، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت مس با اشاره به این‌که مجله کودک‌ونوجوان «مس‌آباد» ضمیمه دوماهنامه «عصر مس»، رسانه مکتوب صنعت مس ایران است، گفت: پس از این، فرزندان کودک‌ونوجوان کارکنان و بازنشستگان شرکت ملی صنایع مس ایران و همه علاقه‌مندان حوزه کودک‌ونوجوان می‌توانند در شبکه‌های اجتماعی نیز مس‌آباد را دنبال کنند.

وی با بیان این‌که مس‌آباد در راستای رهنمودهای اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت مس در زمینه ضرورت تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی نسبت به ذی‌نفعان و خانواده‌های پرسنل منتشر می‌شود، افزود: حضور مس‌آباد در شبکه‌های اجتماعی فرصتی است برای ایجاد ارتباط بیشتر، بهتر و آسان‌تر با خانواده‌های پرسنل و بازنشستگان شرکت ملی صنایع مس ایران و ایجاد ارتباطی صمیمی با والدین و فرزندان خانواده بزرگ صنعت مس که در اعتلای این صنعت بزرگ و توسعه آن نقشی اساسی دارند.

به گفته ضیغمی معرفی هرچه بیشتر مجله مس‌آباد و همچنین ایجاد امکان دسترسی بهتر به نوشته‌ها و آثار کودکان‌ونوجوانان برای مجله از دیگر اهداف حضور مس‌آباد در شبکه‌های اجتماعی است.

مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی همچنین به بخش‌ها و موضوعات متنوع صفحات مجازی مس‌آباد اشاره کرد و ادامه داد: معرفی کتاب، شعرخوانی، قصه‌گویی، آثار ادبی، کاردستی، مسابقه، معرفی‌ها و… ازجمله موضوعاتی است که خوانندگان مجله می‌توانند در فضای مجازی مس‌آباد دنبال کنند. همچنین مخاطبان می‌توانند تصاویر نقاشی‌ها، نوشته‌ها، کاردستی‌ها، فیلم‌ها و سایر آثار زیبای خود را ازطریق این شبکه‌های مجازی با ما به اشتراک بگذارند.

گفتنی است از این پس مجله کودک‌ونوجوان مس‌آباد در آدرس‌های https://t.me/mesaabaad و http://www.instagram.com/mesaabaad برای عموم علاقه‌مندان قابل دسترسی است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا