صنعت، معدن، تجارت

تعطیلی ۵۰۰۰ قهوه خانه استان تهران تا ۱۸ مهر

رئیس اتحادیه قهوه داران و سفره خانه‌های سنتی تهران گفت: طبق دستورالعمل ستاد کرونا، ۵ هزار قهوه خانه در سطح استان تهران تا ۱۸ مهرماه سال جاری تعطیل شدند.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از اتاق اصناف تهران تهران، محسن نظری گفت: هم اکنون در سطح استان بازرسان این اتحادیه و اتاق اصناف تهران فعال شده اند تا همه قهوه خانه‌ها دستورالعمل‌های صادره ستاد کرونا را به دقت رعایت کنند.

وی گفت: در صورتی که فعالان این صنف دستورالعمل ستاد کرونا را رعایت نکنند اتحادیه صنف قهوه داران و سفره خانه‌های سنتی طبق ضوابط و مقررات با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

رئیس اتحادیه صنف قهوه داران و سفره خانه‌های سنتی با اشاره به اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا افزود: همه اصناف مکلفند هر دستورالعملی که از ستاد ملی کرونا صادر می‌شود بدقت رعایت کنند تا این بیماری با اقدامات سختگیرانه در کشور مهار شود.

نظری گفت: به طرق مختلف دستورالعمل تعطیلی همه قهوه خانه‌ها در سطح استان تهران به اعضای اتحادیه صنف قهوه داران و سفره خانه‌های سنتی ابلاغ شده است و تا ۱۸ مهرماه سال جاری همه واحدهای صنفی یاد شده تعطیل خواهند بود.

وی به مشکلات تعطیلی صنف قهوه خانه‌ها و سفره خانه‌های سنتی اشاره کرد و گفت: با توجه به تعطیلی‌های گذشته و فعلی این صنف، دولت با اقدامات مورد نیاز باید از فعالیت این صنف در دوران پساکرونا حمایت کند.

رئیس اتحادیه صنف قهوه داران و سفره خانه‌های سنتی تهران کاهش و یا بخشودگی مالیاتی و رفع مشکلات بیمه فعالان این صنف را از مهمترین مشکلات فعالان این صنف عنوان کرد و افزود: مسئولان باید به این خواسته‌های ما رسیدگی کنند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا