بانکبانک و بیمه

انتصاب سرپرست روابط عمومی بانک مرکزی

عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی طی حکمی دکتر پویا جبل عاملی را به عنوان سرپرست روابط‌عمومی این بانک منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در متن حکم همتی آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و استفاده از تجربیات ارزنده خود در انجام وظایف محوله و پیشبرد اهداف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موفق باشید. گفتنی است جبل عاملی دانش آموخته رشته اقتصاد در مقطع دکتراست.

جبل‌عاملی که فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد از دانشگاه لستر است، پیش از این عضو شورای سردبیری و از نویسندگان روزنامه دنیای اقتصاد بوده است.

به گزارش اقتصاد گردان، در ماه های اخیر، با تصمیم رئیس کل بانک مرکزی، مدیر روابط عمومی این نهاد پولی تغییر کرد و این بخش تا انتخاب مدیر جدید قرار است با سرپرست اداره شود.

دو سال قبل و پس از رفتن محمد علی کریمی به شهرداری تهران،عبدالناصر همتی که به تازگی ریاست بانک مرکزی را بر عهده گرفته بود مسئول سایت ایبنا در پژوهشکده پولی و بانکی را به عنوان سرپرست روابط عمومی این نهاد مهم پولی منصوب کرد.اما پس از دو سال همتی با تجدید نظر در تصمیم خود کامبیز زاهد پور را از این مسئولیت کنار گذاشت و تا انتصاب فرد جایگزین به هومن رضا مدنی شاهرودی مدیرکل حوزه هیئت عامل بانک مرکزی ماموریت داده است سرپرستی امور روابط عمومی را بر عهده داشته باشد.ظاهرا مدیر روابط عمومی پیشین مشاور بانک مرکزی شده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا