امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

شناخت ظرفیت‌های حوزه نهال و بذر ضروری است

کرج – وزیر جهاد کشاورزی گفت: شناخت نسبت به ظرفیت و قابلیت بذر و نهال در کشور ضروری است.

به گزارش آرمان اقتصادی، محمود حجتی در دومین جشنواره معرفی ارقام زراعی و باغی که صبح سه‌شنبه در مرکز همایش‌های موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر واقع در کرج برگزار شد، ضمن گرامیداشت فرارسیدن دهه مبارک کرامت و میلاد باسعادت حضرت معصومه(س)، اظهار کرد: باید شکرگذار نعمات الهی باشیم، هر آنچه امروز به آن‌دست یافتیم گنج‌های الهی است که به انسان امانت‌داده شده است.

وی بابیان اینکه حیوانات و گیاهان بر اساس اراده و معیشت الهی در اختیار انسان قرار داده‌شده و انسان باید از تمامی این نعمات بهترین استفاده را داشته باشد، افزود: به تکنلوژی های زراعی، نانو و استفاده از ظرفیت‌های موجود طی سنوات اخیر موردتوجه ویژه قرارگرفته است.

همچنین بخوانید

وزیر جهاد کشاورزی با تأکید بر اینکه گاه آدمی بدون هیچ تأملی از کنار موهباتی که در اختیار وی قرار داده‌شده به‌راحتی عبور کرده و ظرفیت‌های موجود را نادیده می‌گیرد، تصریح کرد: باید از ظرفیت‌ها و منابع در راستای سازگاری و بهبود محیط‌زیست استفاده کنیم.

حجتی با اشاره به اینکه شعار ما در بحث اقتصادی مقاومتی افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی است، گفت، شناخت نسبت به ظرفیت و قابلیت بذر و نهال در کشور ضروری است.

منبع:مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا