بین الملل

ضعیف‌ترین سپتامبر ۲۱ سال اخیر برای ثبت خودروی جدید انگلستان

ثبت نام خودروهای جدید انگلیس، در سپتامبر سال گذشته ۴.۴ درصد کاهش یافته است که این از زمان شروع سیستم پلاک دوگانه در ۱۹۹۹ ضعیف‌ترین ماه سپتامبر بوده است.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از شین‌هوا، به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از شین‌هوا، ثبت نام خودروهای جدید انگلیس، در سپتامبر سال گذشته ۴.۴ درصد کاهش یافته است. بر اساس گزارش منتشر شده این ماه سپتامبر از زمان شروع سیستم پلاک دوگانه در سال ۱۹۹۹ ضعیف‌ترین ماه سپتامبر در ثبت‌نام خودرو بوده است.

انجمن تولیدکنندگان و بازرگانان خودرو (اس‌ام‌ام‌تی) در این گزارش اعلام کرد: در ماه سپتامبر، ۳۲۸٫۰۴۱ خودرو جدید ثبت شده است که حدود ۱۵.۸ درصد کمتر از متوسط ۱۰ ساله گذشته (که حدوداً ۳۹۰ هزار دستگاه در ماه بود) می‌باشد.

ماه سپتامبر از قدیم به طور سنتی یکی از دو ماه برتر سال برای فروش خودرو بوده است.

انجمن صنفی صنعت موتور انگلیس گفت: اگرچه برخی از برندها رشد قابل ملاحظه‌ای در این ماه داشتند، ولی در کل خودروهای ثبت شده نسبت به سال‌های گذشته بسیار کمتر بوده و عمل‌کرد بازارهای خرید و فروش از زمانی که تعطیلی‌های قرنطینه‌ای ایجاد شد ضعیف بوده است.

اس‌ام‌ام‌تی همچنین گزارش کرد که تقاضا برای وسایل نقلیه الکتریکی شارژی، نسبت به سپتامبر سال گذشته ۱۸۴.۳ درصد افزایش داشته است، و میزان جذابیت ماشین‌های الکتریکی و شارژی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا