بانکبانک و بیمه

تقدیر سازمان نظام‌مهندسی آذربایجان شرقی از خدمات بانک توسعه تعاون

در دیدار مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی با رئیس سازمان نظام‌مهندسی استان، از همکاری و تعامل سازنده بانک توسعه تعاون با این سازمان در عملیاتی نمودن تفاهم‌نامه فی‌مابین تقدیر شد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی، غلامحسین بابایی، رییس سازمان نظام‌مهندسی استان آذربایجان شرقی در دیدار با سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون گفت: پیرو تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین؛ ۸۰۰ نفر از اعضای سازمان نظام‌مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی جهت دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه به شعب بانک توسعه تعاون معرفی شدند که خوشبختانه اکثر همکاران با رضایت کامل از این تسهیلات بهره‌مند شده‌اند.

وی با تأکید بر لزوم افزایش تعاملات تصریح کرد: سازمان نظام‌مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی با بالغ‌بر ۳۰ هزار نفر عضو، ازجمله تشکل‌های صنفی پرجمعیت استان به‌حساب می‌آید که از این حیث برای بانک‌ها به‌عنوان یک ظرفیت مناسب برای ارائه خدمات بانکی تلقی می‌شود.

بابایی بابیان اینکه خوشبختانه بانک توسعه تعاون در سایه تفاهم‌نامه فی‌مابین خدمات ارزنده‌ای ارائه داده است، تصریح کرد: سازمان نظام‌مهندسی نیز متعهد می‌شود که در صورت طراحی بسته‌های جدید همکاری از سوی بانک، استقبال و تعامل مناسبی از سوی این سازمان شکل گیرد.

این گزارش حاکی است؛ ناصر اسدی سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره به مأموریت‌های کلان بانک توسعه تعاون تصریح کرد: بانک توسعه تعاون به‌عنوان بانک صد در صد دولتی به‌منظور ارائه خدمات بانکی ازجمله تسهیلات و خدمات بانکداری الکترونیک و سایر خدمات اعلام آمادگی می‌کند.

وی اضافه کرد: بانک توسعه تعاون طرح‌ها و بسته‌های متنوعی برای بهره‌مندی مهندسان ساختمان از تسهیلات بانکی ارائه کرده است که تسهیلات خرید دفتر تا ۱۲ میلیارد ریال و خرید تجهیزات ازجمله آن‌ها است.

اسدی با اشاره به ظرفیت ارائه خدمات این بانک در شهرستان‌های استان اظهار داشت: بانک توسعه تعاون تجربه موفقی از تعامل با نظام‌مهندسی شهرستان میانه دارد که می‌توان این تجربه را به سایر شهرستان‌های استان نیز بسط داد. در ادامه این جلسه، زمینه‌های توسعه همکاری‌های دوجانبه بررسی و اعلام نظر شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا