امور زیربناییراه و ساختمان

افتتاح پروژه‌های مسکن ملی اول آبان با حضور رییس‌جمهور

معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح و بهره برداری از برخی پروژه‌های مسکن ملی اول آبان سال‌جاری با حضور رییس‌جمهوری خبر داد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمود محمودزاده در خصوص افتتاح برخی از واحدهای مسکن ملی در روز اول آبان ماه سال جاری، گفت: با حضور رییس‌جمهوری، روز اول آبان‌ماه در چهاربخش طرح‌های مسکنی از جمله اقدام ملی مسکن و همچنین واحدهای باقیمانده مسکن مهر افتتاح و بهره‌برداری خواهند شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بیان جزییات طرح‌های مسکنی که با حضور رییس‌جمهوری افتتاح و بهره‌برداری خواهند شد با بیان آنکه طرح‌های مسکن ملی در چهاربخش افتتاح می‌شوند، توضیح داد: بخش اول طرح های مسکن ملی، واحدهایی هستند که به شکل گروهی به متقاضیان واگذار شده است. بخش دوم افرادی هستند که به پروژه‌ها معرفی می‌شوند که این افراد بخشی از آورده خود را به پروژه تزریق کرده اند که با توجه به پیشرفت پروژه‌ها معرفی به متقاضیان انجام می شود. بخش سوم افتتاح پروژه‌هایی است که در طرح اقدام ملی تمام شده اند و تحویل خواهند شد. بخش چهارم نیز کلنگ زنی پروژه های جدید است که این بخش به منظور تحقق تولید مستمر مسکن، انجام می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان در خصوص مسکن مهر و بهره برداری و تحویل واحدهای باقیمانده به متقاضیان در این مراسم، اعلام کرد: استان‌هایی در این مراسم تمامی واحدهای باقیمانده مسکن مهر آنها به اتمام می رسد و جشن خاتمه دارند.

به گفته محمودزاده، مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵هزار نفر جمعیت در ۲۱ استان کشور به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد:در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت پیش‌بینی این است که مسکن مهر بیش از ۱۷استان تا اول آبان به اتمام برسد. استان ها متعهد شده اند باقیمانده واحدهای مسکونی مهر، تا پایان آبان امسال تحویل متقاضیان شود.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا