انرژی

نقشه پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی برای زمستان

مدیر پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی گفت: ۱۰۰ درصد کارهای برنامه‌ریزی شده و ضروری در بازه تعمیرات اساسی انجام ‌شده است و فازهای ۲۲ و ۲۴ با توان کامل برای تولید محصولات خود در زمستان آماده هستند و امیدواریم زمستان را با آرامش پشت سر بگذاریم.

مهدی گرامی شیرازی در گفت و گو با ایسنا، درباره شرایط فعلی بخش‌های مختلف پالایشگاه گفت: در حال حاضر تمام بخش‌های واحدهای پالایش گاز، تثبیت میعانات گازی در سرویس هستند. بخش‌های پشتیبانی پالایشگاه شامل واحدهای آب، برق و بخار و … نیز تکمیل شده‌اند و سایر واحدها نیز مطابق برنامه طرح تا پایان سال تکمیل خواهند شد.

وی به آمادگی پالایشگاه برای تولید زمستان اشاره و اظهار کرد: در راستای تولید پایدار تعمیرات پالایشگاه دوازدهم از ۲۰ مرداد سال جاری آغاز شد و تا ۱۵ شهریور ادامه یافت.

وی با بیان اینکه نیروهای مجتمع گاز پارس جنوبی از ابتدای راه‌اندازی پالایشگاه در انتهای سال ۱۳۹۶در فازهای ۲۲ و ۲۴ حضور داشته‌اند؛ اظهار کرد: نیروهای مجتمع در این دوره در کنار پیمانکار در راه‌اندازی کمک لازم را انجام دادند و حضور جدی نفرات SPGC از سال گذشته در این پالایشگاه با اضافه شدن نفرات انجام شده است.

مدیر پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی افزود: چارت سازمانی رسمی پالایشگاه حدود ۱۲۰ نفر است که در حال حاظر حدود ۷۰ نفر در پالایشگاه جذب شده‌اند و امیدواریم به‌زودی این چارت تکمیل‌تر شود.

گرامی شیرازی  با بیان اینکه از ۳۰ تیر سال جاری، مدیریت بهره‌برداری واحدهای تکمیل شده به مجتمع پارس جنوبی واگذار شده است، گفت: در حال حاضر پیمانکاران طرح در پالایشگاه مشغول انجام کارهای هستند و در نهایت با تکمیل تمام واحدها پالایشگاه به‌صورت کامل به SPGC واگذار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا