بانکبانک و بیمه

حرکت پرشتاب بانک شهر به سوی بانکداری شرکتی

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به حرکت پرشتاب این بانک به سوی بانکداری شرکتی، گفت: یکی از مفاهیم بانکداری که در حال حاضر به شدت کانون توجه بانک‌ها قرار گرفته، بانکداری شرکتی است.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محسن امیری در همین رابطه با بیان اینکه در چند سال اخیر اقتصاد کشور و نظام بانکی شاهد تحولات بسیار بوده است، گفت:رقابت روزافزون اقتصاد و صنعت در جهان باعث شده تا سازمان ها و شرکت های کشور عزیزمان نیاز به دریافت خدمات حرفه ای و به موقع از سوی بانک های داخلی داشته باشند.

امیری افزود: یکی از مفاهیم بانکداری که به شدت کانون توجه بانک‌ها قرار گرفته و نیاز مشتریان حقوقی بزرگ در سیستم بانکی را مرتفع می سازد بانکداری شرکتی است، که بانک‌های پیشرو از جمله بانک شهر به سرعت در حال آماده‌سازی و تجهیز خود برای بهره‌گیری از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های آن هستند.

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با بیان اینکه در بانکداری شرکتی تخصص و تجربه بانکداران حرفه ای از دو منظر در قالب یک چتر حمایتی مالی در اختیار مشتریان حقوقی قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: اولین وجه از بانکداری شرکتی ارائه خدمات ویژه بانکی از جمله تسهیلات، انواع ضمانت نامه و اعتبارات، انواع خدمات ارزی و خدمات بانکداری الکترونیک است که در بهترین زمان و با بهترین کیفیت به مشتریان حقوقی بزرگ ارائه می شود.

وی ادامه داد: دومین وجه از چتر مالی در بانکداری شرکتی ارائه خدمات حرفه ای مالی در قالب خدمات بیمه، صرافی، کارگزاری، مشاوره، لیزینگ و … به مشتریان حقوقی است به نحوی که تمامی خدمات مالی مورد نیاز این دسته از مشتریان با ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان و بانک تامین می شود.

امیری درپایان تاکید کرد: امروزه بانکداری شرکتی تبدیل به یک الگوی لازم الاجرا در بانک ها شده که این الگو نیاز به تغییر در ساختار، نظام و استراتژی بانک ها را برای رسیدن به تعالی می طلبد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا