بورسفرابورس

بلوک ۳۱.۷ درصدی پتروشیمی زنجان عرضه می‌شود

۳۱.۷ از سهام شرکت صنایع پتروشیمی زنجان روز شنبه ۲۴ تیرماه ۹۶ به طور یکجا و شرایطی در بازار پایه فرابورس ایران به فروش می‌رسد؛ قیمت پایه هر سهم این شرکت با سرمایه اسمی یک هزار و ۶۶۸ میلیارد ریالی، ۱۰۰۰ ریال در نظر گرفته شده و شرکت کارگزاری مهرآفرین نیز کارگزار عرضه‌کننده آن است.

 

شرکت تولیدی سامان پلاستیک بیش از ۵۲۹ میلیون سهم معادل ۳۱.۷ درصد از سهام شرکت صنایع پتروشیمی زنجان که قبل از بهره‌برداری قرار دارد را در بازار فرابورس ایران به فروش می‌رساند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، این بخش از سهام شرکت صنایع پتروشیمی زنجان روز شنبه ۲۴ تیرماه ۹۶ به طور یکجا و شرایطی در بازار پایه فرابورس ایران و براساس مقررات بازار سوم فرابورس ایران عرضه می‌شود.

قیمت پایه هر سهم این شرکت که سرمایه اسمی یک هزار و ۶۶۸ میلیارد ریالی دارد، ۱۰۰۰ ریال در نظر گرفته شده و شرکت کارگزاری مهرآفرین نیز کارگزار عرضه‌کننده آن است.

پیش از این در مهرماه ۱۳۹۳ بانک صادرات اقدام به فروش ۱۵.۶۴ درصد از سهام پتروشیمی زنجان کرد و این بلوک پس از ۴ روز رقابت به ارزش ۲۳۰۰ میلیون ریال فروخته شد.

گفتنی است عرضه یکجای سهام شرکت صنایع پتروشیمی زنجان در نماد «زنجان۴»، مستلزم رعایت مقررات دستورالعمل ثبت و عرضه عمومی اوراق بهادار است و معاونت عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران نیز تنها در صورتی که تمامی ضوابط تعیین‌شده رعایت شود، به قطعی کردن معامله اقدام می‌کند.

 

منبع: روابط.عمومی فرابورس ایران

قالب وردپرس

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا