بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

شرکت توسن بوت‌کمپ برنامه‌نویسی برگزار می‌کند

مجموعه توسن به عنوان یکی از مجموعه‌های پیشرو در صنعت نرم‌افزار کشور همیشه نیاز به جذب نیروهای خبره داشته و خواهد داشت. به همین منظور دوره بوت کمپ برنامه‌نویسی توسن طراحی شده است که در این دوره برنامه‌نویسان خبره توسن به همراه مشاوران شرکت مشاوره مدیریت همرو بر روی بهبود مهارت‌های نرم و تخصصی شرکت‌کنندگان کار خواهند کرد. علاقه‌مندان می‌توانند ویدیو معرفی بوت‌کمپ برنامه‌نویسی توسن را از طریق این لینک مشاهده کنند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی و به نقل از راه پرداخت، در بوت‌کمپ توسن شرکت‌کننده‌ها می‌توانند پس از ارزیابی نهایی در شرکت توسن شروع به فعالیت کنند همچنین اگر در هر صورت پس از ارزیابی امکان همکاری با شرکت توسن وجود نداشته باشد، این شرکت با ارائه بازخورد از منظر فنی و منابع انسانی به افراد نکاتی را می‌گوید.

برای شرکت در این دوره، متقاضیان ابتدا به تعدادی سؤال به‌صورت آنلاین پاسخ خواهند داد و در صورتی که به حد نصاب مورد نظر برسند با شرکت توسن مصاحبه انجام می‌دهند، سپس برنامه‌ی کلاس‌ها در اختیار افراد داده می‌شود. در طول دوره هم با مفاهیم و متدولوژی‌های مورد نظر توسن آشنا می‌شوند و کار عملی هم انجام خواهند داد. پس از موفقیت در چالش‌های پیش‌بینی شده یک مصاحبه نهایی انجام می‌گیرد و پس از آن امکان همکاری در شرکت توسن وجود دارد.

همچنین بخوانید

همه مسیرهای بوت‌کمپ توسن به صورت آنلاین و غیرحضوری است و در صورت موفقیت، شرکت‌کننده برای آشنایی با شرکت دعوت خواهد شد. در هر صورت که فرد متقاضی در این دوره موفق نشود یک مدرک از شرکت همرو به‌عنوان مجری این برنامه و شرکت توسن دریافت خواهد کرد و مجدداً برای شرکت در این دوره دعوت می‌شود. همچنین درباره‌ی چرایی عدم پذیرش بازخورد خواهد گرفت تا بتواند با بهبود آنها چه برای همکاری در توسن یا چه در شرکت‌های دیگر، خود را تقویت کند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا