بانکبانک و بیمه

با «هُپ» رویاهاتو بساز!

با اپلیکیشن «هُپ» هم می توانید شاد و سرگرم باشید و هم با بالا بردن هوش و سواد اقتصادی خود، رویاهایتان را بسازید.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، «هپ» اپلیکیشن کانون جوانه های بانک ملی ایران است که بخش های مختلفی نظیر مدرسه اقتصاد، مدرسه هوش مصنوعی، مدرسه کسب و کار، مدرسه مشاوره تحصیلی، کتابخانه دیجیتال، همیار پلیس، بازی، فیلم و کارتون، داستان صوتی و آهنگ، بله، اخبار و … را در دسترس کودکان و نوجوانان قرار می دهد.

این اپلیکیشن پیش از این در سایت های بانک ملی ایران و کانون جوانه ها در دسترس مخاطبان قرار داشت اما اکنون در کافه بازار و مایکت نیز بارگذاری شده و قابل نصب و به روزرسانی است.

اپلیکیشن آموزشی-تفریحی «هپ» در سال ۹۸ توسط کانون جوانه های بانک ملی ایران رونمایی و برای کودکان و نوجوانان تا ۱۸ سال طراحی شده است و در کنار تفریح و سرگرمی، هوش پولساز آنان را تقویت کرده و سواد مالی شان را افزایش می دهد.

واژه «هپ» مخفف «هوش پول ساز» است؛ این عبارت در لاتین به معنای «امید و آرزو» است و از سوی دیگر کلمه ای آشنا از یک بازی نوستالژیک و قدیمی است. علاقمندان به اخبار و اطلاعات بیشتر می توانند کانون جوانه های بانک ملی ایران را در شبکه های اجتماعی (آپارات و پیام رسان بله) به آدرس @kidsbankmelli دنبال کنند و علاوه بر بازی و سرگرمی از مطالب مفید و متنوع آن نیز بهره مند شوند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا