انرژی

اجرای طرح مطالعه پدافند غیرعامل جزیره خارگ با اعتبارات نفت

ایسنا/بوشهر مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر از اجرای طرح مطالعه پدافند غیر عامل جزیره خارگ با اعتبارات نفت خبر داد.

حمید بردستانی با اشاره به اهمیت بالای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های پدافند غیرعامل اظهار کرد: مطالعه پدافند غیر عامل در مراکز شهرستان‌ها انجام شود

وی با اشاره به اینکه اقدامات اولیه مطالعه پدافند غیر عامل در شهر بوشهر شروع شده است، افزود: با توجه به اهمیت پدافند غیر عامل، شهرداران مراکز شهرستان‌ها نسبت به پیشنهاد و تصویب انجام طرح مطالعه اقدام کنند.

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: بسیاری از پروژه‌ها و طرح‌هایی که توسط شهرداری‌ها در سطح شهرها انجام شده یا در حال انجام است ماهیت پدافند غیر عامل در آن رعایت شده است.

وی افزود: در جلسه امروز با تعدادی از شهرداران، رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای و مدیرکل پدافند غیر عامل استان به مناسبت هفته پدافند غیر عامل مقرر شد که مطالعه پدافند غیر عامل در خارگ مقرر شده از اعتبارات نفت انجام شود.

بردستانی تصریح کرد: در شهرهای جنوبی استان بوشهر این مطالعه باید با توجه به وجود تأسیسات عظیم گاز و اهمیت این تأسیسات، اعتبار آن توسط منطقه ویژه تأمین شود.

تقدیر از تلاش فعالان آرامستان‌ها

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر در ادامه با تقدیر از افراد شاغل در آرامستان‌ها بیان کرد: طی ۹ ماه از شیوع ویروس کرونا، شهرداری‌ها با تمام ظرفیت و امکانات در سطح استان وظایف خود را انجام داده‌اند.

بردستانی تصریح کرد: افراد شاغل در آرامستان‌ها از جمله غسال، غساله، راننده خودرو حمل میت و سایر نفرات در این زمینه و در این مدت کار سخت و حساسی داشته‌اند که به همین دلیل هدایایی تهیه و به ۱۰۹ نفر در سراسر شهرهای استان اهدا شد.

وی افزود: دفتر امور شهری استانداری بوشهر در راستای بهبود خدمات رسانی به مردم در شهرهای مختلف استان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند و امیدوارم با کمک شهرداران و کارکنان شهرداری‌ها شاهد بهبود خدمات رسانی و رضایت‌مندی مردم باشیم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا