بانکبانک و بیمه

حمایت۳۰میلیاردی بانک کشاورزی از مجتمع عظیم فرآوری وبسته بندی گوشت

مجتمع فرآوری پارس بال در شهرک صنعتی خضرای کرمان، از جمله شرکت های موفقی است که با تسهیلات بانک کشاورزی به بهره برداری رسیده است.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، استان کرمان در جنوب شرقی ایران، بیش از ۱۱ درصد از وسعت کشور را در برگرفته و نهمین استان پرجمعیت کشور و نخستین استان پهناور ایران است. مجتمع فرآوری پارس بال در شهرک صنعتی خضرای کرمان، از جمله شرکت های موفقی است که با تسهیلات بانک کشاورزی به بهره برداری رسیده و با تولید چشمگیر فراورده های مختلف گوشتی و بسته بندی به روش های مناسب برای عرضه به بازار، نقش مهمی در اشتغالزایی ، توسعه پایدار و رونق اقتصادی منطقه ایفا کرده است.

مجتمع فرآوری پارس بال در نوع خود یکی از بزرگترین واحد های فرآوری و بسته بندی گوشت قرمز و سفید در جنوب شرق کشور است که با حمایت ۳۰میلیارد ریالی بانک کشاورزی راه اندازی شده است و با ایجاد اشتغالی بالغ بر ۱۷۸ نفر ، حدود ۵سال است که نقش مهم و به سزایی در تامین فرآورده های پروتئینی استان ایفا می‌کند. همچنین در این مجتمع سالانه حدود ۱۹۰۰تن انواع گوشت سفید و ۱۱۰۰تن انواع گوشت قرمز فرآوری وبسته بندی می شود.

جواد صادقی مدیر شرکت فرآوری پارس بال می گوید: با وجود تحریم ها و فشارهای اقتصادی گسترده بر کشور وبا حمایت بانک کشاورزی در سال جهش تولید توانستیم  چراغ تولید را همچنان روشن نگه‌داریم.

صادقی می افزاید: داشتن دستگاه های متعدد باشبکه توزیع مناسب که نقش مهمی را در توزیع به موقع و باقیمت مناسب محصولات پروتئینی در سطح شهر و استان کرمان ایفا می کند، از مزایای این  مجتمع است.

این گزارش می افزاید: در حال حاضرباحمایت بانک کشاورزی قدم های موثری برای تامین ارزش محصولات پروتئینی و امنیت غذایی در کشور برداشته شده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا