بین الملل

وضعیت بازار کار روسیه تا پایان سال ۲۰۲۰ بهبود می یابد

"اتاق حساب های روسیه" در گزارش خود درباره بودجه فدرال اعلام کرد که در صورت احیای اقتصاد، وضعیت بازار کار این کشور می تواند تا پایان سال ۲۰۲۰ بهبود یابد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از خبرگزاری تاس، “اتاق حساب های روسیه” در گزارش خود درباره بودجه فدرال اعلام کرد که در صورت احیای اقتصاد، وضعیت بازار کار این کشور می تواند تا پایان سال ۲۰۲۰ بهبود یابد.

آخرین اخبار اقتصادی در توئیتر آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

همچنین بخوانید

در پیوست این گزارش آمده است: از اواخر ماه سپتامبر، ما می توانیم در مورد ایجاد ثبات در بازار کار صحبت کنیم. اگر روند مطلوب در اقتصاد و سطح فعلی اقدامات قرنطینه حفظ شود، وضعیت بازار کار تا پایان سال بهتر خواهد شد. احیای مستمر و البته کند اقتصاد واقعی این (روند) را تسهیل می کند.

این آژانس همچنین خاطرنشان کرد که طی سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ تعداد افراد شاغل در مقایسه با مدت مشابه در سال ۲۰۱۹ تقریبا ۲ میلیون نفر کاهش یافته و در دوره ژانویه تا سپتامبر به ۷۰.۶ میلیون نفر رسیده است.

طی همین مدت، تعداد افراد بیکار به طور پیوسته در حال رشد بود و تا ماه آگوست به ۴.۸ میلیون نفر رسید و نرخ بیکاری به ۶.۴ درصد رسید.

طبق آمار اتاق حساب های روسیه، تعداد بیکاران این کشور در آخرین گزارش ۳۱۴۰۰ نفر کاهش یافته و نرخ بیکاری ۶.۳ درصد اعلام شد.

انتهای پیام/

 

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا