صنعت، معدن، تجارت

آمادگی سازمان مدیریت صنعتی برای تامین نیازهای مهم کسب و کارهای دانش بنیان و نوپا

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در جلسه هم انديشي رييس قوه مقننه با فعالان زيست بوم فناوری:

دکتر ابوالفضل کیانی بختیاری، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و مشاور توسعه صنعتی، فناوری و مدیریت کمیسیون صنایع و معادن مجلس در جلسه هم اندیشی رییس قوه مقننه با فعالان زیست بوم فناوری ؛ ارزش گذاری کسب و کارهای نوپا را یکی از دغدغه های جدی اکوسیستم دانسته و آمادگی سازمان مدیریت صنعتی را برای تامین زیرساخت ها و بسترسازی جهت حل این مهم اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، وی اظهار داشت: سازمان مدیریت صنعتی می تواند در کنار نهاد های متولی یاریگر شرکت های نوپا و دانش بنیان باشد.
کیانی بختیاری همچنین اقداماتی همچون فرهنگ سازی، توانمند سازی، آموزش شیوه های مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان و نوپا ، انتشار دست آورد های نوآوران و فراهم نمودن شرایط بهم رسانی دانش و ایده های نوآورانه دربخش های صنعتی با هدف تقویت توان ساخت داخل و بیمه خطر پذیر کسب و کارهای نوپا را از نیازهای مهم برای پیمودن مسیر موفقیت این کسب و کار ها دانست.
وی در این نشست تاکید کرد، سازمان مدیریت صنعتی آماده است تا به کمک سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برای رفع این نیازها گام های موثری بردارد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا