ارتباطات و فناوري اطلاعات

مشارکت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در برگزاری مدرسه استارتاپی هوش مصنوعی

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در راستای کمک به توسعه اکوسیستم استارتاپی کشور، در برگزاری مدرسه استارتاپی هوش مصنوعی مشارکت می کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در راستای مشارکت در توسعه اکوسیستم استارتاپی کشور و با هدف استفاده از ظرفیت دانش و فناوری در راستای اولویت‌های این شرکت، به مشارکت در برگزاری مدرسه استارتاپی هوش مصنوعی پرداخته است.
این مدرسه استارتاپی که توسط مرکز توسعه مهارت‌های اقتصاد دیجیتال (ماد) و با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همکاری شتاب‌دهنده هوش مصنوعی همتک و شبکه یادگیری مهارت کی‌ورک برگزار خواهد شد، امکان استفاده از آموزش‏‌‌های تخصصی مورد نیاز برای توسعه کسب‌و‌کار در حوزه هوش مصنوعی، استفاده از تجربه و دانش مدرسان اکوسیستم استارتاپی کشور و تمرکز بر مسائل و اولویت‏‌های واقعی بازار کار به‎‌عنوان محوریت شکل‌گیری تیم‌های استارتاپی را برای شرکت‌کنندگان فراهم می کند. علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر حداکثر تا تاریخ ٢٧ آبان‌ماه به نشانی اینترنتی https://maadcenter.com/ai-startup-school  و صفحه این رویداد در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی instagram.com/maad_center مراجعه فرمایند.
در این دوره علاوه بر ارائه فضای استقرار جهت آموزش‎های تخصصی و منتورینگ در طی دوره، به سنجش توان فردی به‌منظور تشکیل تیم‏‌های استارتاپی پرداخته می‌شود.
معرفی ایده‌ها و تیم‌های برتر به شتابدهنده‌ها و نهادهای حمایتی از دیگر امکاناتی است که در این دوره ارائه می‌شود.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا