بانکبانک و بیمه

آمادگی بانک توسعه صادرات برای مرمت و توسعه پروژه های عتبات مقدسه

بانک توسعه صادرات در پی انعقاد تفاهم نامه منعقده با ستاد بازسازی عتبات عالیات برای مرمت و توسعه پروژه های عتبات مقدسه در خارج از کشور اعلام آمادگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، برهمین اساس ایجاد زمینه و بستر مناسب برای مشارکت مالی اشخاص حقیقی و حقوقی در جذب و تامین هزینه های طراحی وساخت، مرمت و توسعه پروژه های عتبات مقدسه در خارج از کشور و همچنین گسترش سطح کمی و کیفی همکاری ها در دستورکار قرار خواهد گرفت.

براساس تفاهم نامه منعقده فی ما بین بانک توسعه صادرات ایران و ستاد بازسازی عتبات عالیات، بانک متعهد می شود خدمات مورد نیاز اجرای این تفاهم نامه را در چارچوب قانون عملیات بانکی بدون ربا، آئین نامه ها و دستورالعمل های اجرایی مربوطه و منطبق با مقررات و ضوابط جاری خود را ارائه کند.

این تعهدات شامل قبول وجوه نقد اشخاص از طریق مراجعه به شعب و واریز به صورت برخط به حساب ستاد، تسهیل امر انتقال وجوه، تسهیل دسترسی ستاد به حساب های افتتاحی و سایر خدمات بانکی می شود.

گزارش طرح ها و پروژه های در دست اقدام و همکاری با بانک جهت تسهیل اخذ مجوزات مورد نیاز از دستگاه های ذیربط نیز از وظایف ستاد بازسازی عتبات عالیات است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا