بین الملل

شرکت‌های هواپیمایی آمریکا برای بقا به ادامه کمک‌های دولت نیاز دارند

سخنگوی انجمن خلبانان متحد آمریکا با هشدار درباره ادامه اخراج کارمندان و خلبانان در بخش هوایی این کشور به علت موج جدید شیوع کرونا تأکید کرد که این شرکت ها برای بقا نیاز مبرم به ادامه کمک های دولت دارند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از راشاتودی، از آنجا که فصل تعطیلات تابستانی رو به اتمام است، انتظار می رود با افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا، سفرهای هوایی به دلیل محدودیت های قرنطینه به شدت کاهش یابد.

آخرین اخبار اقتصادی در توئیتر آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

همچنین بخوانید

این در حالی است که بسیاری از شرکت های هواپیمایی برای افزایش اعتماد مسافران خود به آزمایشات سریع کرونا متکی هستند.

به گفته دنیس تاجر، سخنگوی انجمن خلبانان متحد آمریکا، شرکت هواپیمایی “امریکن ایرلاینز” ۱۹ هزار کارمند خود را به مرخصی اجباری بدون حقوق فرستاده است که ۱۲۰۰ نفر از آنان خلبان هستند.

وی افزود: ما چند صد مورد دیگر داریم که در تاریخ ۱ دسامبر از شرکت های هواپیمایی اخراج خواهند شد. این اتفاق در حال شکل گیری است و خطوط هوایی با شرایط مشابهی روبرو هستند.

تاجر در ادامه گفت: قانون “کمک، امداد، و امنیت اقتصادی ویروس کرونا”CARES   باید تمدید شود. من می دانم که انتخابات آمریکا موجب شد دولت از این موضوع غافل شود اما چه کنگره فعلی باشد یا کنگره جدید، نتیجه نهایی این است که ما اکنون به تمدید این قانون نیاز داریم.

بر اساس این قانون، خطوط هوایی از سوی دولت کمک مالی دریافت می کنند تا نقدینگی لازم را برای نگه داشتن کارمندان و کارگران خود در دوران بحران کرونا داشته باشند.

انتهای پیام/

 

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا