ارتباطات و فناوري اطلاعات

رایتل ۹ ساله شد

۳۰ آبان ۹۹ شرکت خدمات ارتباطی رایتل وارد نهمین سال‌ روز آغاز فعالیت‌اش شد. این اپراتور در سال ۱۳۹۰، طی مراسمی با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شستا، مدیرعامل شرکت تأمین تله‌کام و معاون وزیر ارتباطات و فنــاوری اطلاعات، به‌عنوان اولین اپراتور ارائه‌دهنده خدمات نســل سوم تلفن همراه، با نام تجــاری «رایتل» رونمایی شد. همچنین در روز اول آذر ســـال ۱۳۹۰ طی یک نشست خبری و در حضور اصحاب رسانه، اولین تماس تصویری رایتل برقرار شد.


دستاورد رایتل


به گزارش آرمان اقتصادی، یاسر رضاخواه مدیرعامل رایتل دستاورد رایتل در شش ماه نخست سال ۹۹ را به شرح زیر اعلام کرد: « شرکت خدمات ارتباطی رایتل موفق شد در سایه حمایت‌های شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی و اتخاذ تدابیر هیئت‌مدیره خود با رشد ۱۱۰۷ درصدی سود ناخالص و کاهش ۳۴ درصدی هزینه‌های مالی از مقدار زیان عملیاتی و خالص ۲۳ و ۸۶ میلیارد تومان در شش ماه ابتدایی سال ۹۸ به سود عملیاتی و خالص ۱۵۶ و ۱۱۰ میلیارد تومان در سال ۹۹ برسد.

در خصوص شاخص رشد اینترنت مصرفی مشترکین رایتل، باتوجه‌به شرایط ایجاد شده و محدودیت‌های شیوع ویروس کرونا و تلاش شبانه‌روزی کارکنان رایتل در راستای ارائه خدمات با کیفیت، افزایش ۶۲ درصدی بیشینه ترافیک مصرفی روزانه در شش ماه ابتدای سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸ و شکسته شدن رکورد مصرف اینترنت ماهانه این اپراتور و افزایش ۳۵ درصدی درآمد دیتای مصرفی مشترکین، صورت گرفت.

همچنین بخوانید

از سویی دیگر، رایتل با ارائه طرح‌های تجاری متنوع و خدمات مقرون‌به‌صرفه، نظیر مکالمه رایگان درون شبکه و همچنین ثابت نگه‌داشتن قیمت اینترنت بیش‌ازپیش در کنار هموطنان عزیز خود بوده که منجر به جذب بیش از ۵۰۰ هزار مشترک جدید و رشد چشمگیر مشترکین فعال یک ماهه در شش ماه ابتدایی سال ۹۹ و افزایش ۱۳۲ درصدی درآمد حاصل از فروش سیم‌کارت شده است.»
او همچنین عنوان کرد: « کسب جایگاه مطلوب در صنعت ارتباطی کشور، ارتقای کیفیت سرویس و افزایش رضایت‌مندی مشترکین، پیمانکاران، کارکنان و سهامداران از جمله طرح و برنامه‌های آینده رایتل محسوب می‌شود. و ایفای نقش کلیدی رایتل به‌عنوان هلدینگ ارتباطی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی بتواند در هوشمندسازی صنایع و هوشمندسازی شهرها و پیشرفت کشور از مسیر هوشمندسازی از دیگر اهداف این اپراتور به‌حساب می‌آید.»

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا