بانکبانک و بیمه

آرمانی که به آرمان سپرده گذاران تبدیل شد!


نماینده مردم شادگان با بیان این‌که هیچ اقدامی از سوی دولت در موضوع موسسه آرمان انجام نشده است، گفت: دولت برای حل مشکلات مردم در خصوص موسسه آرمان قول داده است اما همچنان مشکل مردم پا برجاست.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، عبدالمجید ناصری‌نژاد ، به ایسنا اظهار داشت: هرچه نمایندگان مجلس در بحث آرمان برای حل مشکل مردم به دولت فشار وارد کرده‌اند، اما دولت در این زمینه جز وعده‌های واهی، برای حل مشکل آرمان هیچ کاری انجام نداده است.
وی افزود: سپرده‌گذاران موسسه آرمان در خصوص وجوه خود در این موسسه نگران و بلاتکلیف هستند و در این زمینه نیز حق دارند و دولت باید هرچه سریعتر رسیدگی کند.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روزی که دکتر سیف، رییس بانک مرکزی در مجلس حضور پیدا کرد، در خصوص موسسه آرمان و مشکلات مردم در این زمینه تذکر داده شد و ایشان نیز گفتند که مشکلات حل خواهد شد.
ناصری‌نژاد ادامه داد: آقای جهانگیری نیز در خصوص حل مشکل موسسه آرمان قول دادند تا مشکل هرچه سریعتر حل شود اما عملا در حال حاضر هیچ نتیجه‌ای نگرفتیم و در این خصوص شدیدا گله‌مند هستیم و انتظار داریم مشکل آرمان هرچه زودتر حل شود.
وی گفت: مسئولان استانی نیز در خصوص حل این مشکل قول داده‌اند اما مساله آرمان همچنان پابرجاست و مردم نیز نگران سرمایه‌های خود هستند.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پس از حضور رییس بانک مرکزی در مجلس قرار بود که مشکل موسسه آرمان در مدت یک هفته حل شود اما در حال حاضر بیش از سه هفته از این قول می‌گذرد و هیچ اتفاقی نیفتاده است. اکنون نیز قول داده شده که ظرف مدت یک هفته آینده مشکل موسسه آرمان حل شود.
 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا