صنعت، معدن، تجارت

همراهان ایران در دوران تحریم، در اولویت انعقاد قراردادهای خارجی

رئیس ستاد پیگیری برجام از اولویت انعقاد قرارداد با همراهان ایران در دوران تحریم‌ها خبرداد و از آغاز امضای قراردادهای ایران با طرف‌های خارجی در حوزه‌های مختلف ابراز خرسندی کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از صدا و سیما ؛ عباس عراقچی در مراسم امضای قرارداد سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با شرکت ترنس مش هلدینگ روسیه برای تولید واگن در ایران افزود : اخیرا قرارداد با شرکت توتال و پس از آن قرارداد با شرکت آلستوم امضا شد و امروز شاهد نهایی شدن قرارداد ریلی با روسیه هستیم.

معاون امور حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه گفت : بسیار خوشحالم که با گذشت یکسال و نیم از توافق هسته‌ای ، اجرای برجام و همچنین تبادل هیاتها مدتی است که شاهد امضا قراردادها هستیم.

وی با بیان اینکه روسیه در راس شرکای قدیمی ایران قرار دارد ، گفت : دوستان خود را که در شرایط تحریم در کنار ما بودند، فراموش نمی کنیم و در قراردادهای جدید در اولویت قرار دارند.

عراقچی با تاکید بر اینکه روابط ایران با روسیه و دیگر دوستان وارد مرحله جدیدی خواهد شد ، افزود : از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به خاطر پیشبرد طرح های سرمایه گذاری در ایران تشکر می‌کنم.

منبع:مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا