بانکبانک و بیمه

معارفه سرپرست جدید بانک توسعه تعاون استان آذربایجان غربی

مراسم معارفه سرپرست جدید استان آذربایجان غربی با حضور معاونت بازاریابی و امور استان‌های بانک توسعه تعاون در محل شعب این استان برگزار شد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، سعید معادی در این جلسه بابیان اینکه آسیب‌شناسی و دلایل مؤثر بهبود شاخص‌های استان ضروری است، با قدردانی از همکاران این استان با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس منحوس کرونا، ایجاد فضای رقابتی در شعب و تأثیر در گسترش فضای کسب‌وکار و افزایش سهم بازار در شبکهٔ بانکی استان را از اولویت‌ها و برنامه‌های آتی بانک برشمرد.

معاونت مدیرعامل در ادامه با انتقاد از ضریب نفوذ خدمات غیرحضوری مشتریان در شرایط کنونی، خواستار افزایش این مهم و تلاش همکاران در این خصوص شد.

در ادامه جعفر مشکی مشاور مدیرعامل نیز با عنوان اینکه کارمندان بانک در شرایط کنونی کشور در صف اول ابتلایان به کرونا قرارگرفته‌اند، از تلاش همکاران تشکر کردند. وی در ادامه بابیان اینکه استان آذربایجان غربی با توجه به شرایط ویژه جغرافیایی باید با هم‌افزایی و تلاش بیشتر سهم خود را در پیشرفت استان ایفا نمایند افزود: پرداختن به بازاریابی شرکتی یکی از روش‌ها برون‌رفت از این شرایط خواهد بود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا