امور زیربناییتعاون و اشتغال

اقدامات تروریستی هیچ خللی در اراده راسخ مردم ایران وارد نخواهدکرد

جمشید انصاری با اشاره به شهادت محسن فخری زاده در پیامی نوشت: تحرکات ناجوانمردانه و اقدامات تروریستی از این دست، هیچ خللی در اراده راسخ و ایستادگی ملت بزرگ ایران وارد نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، جمشید انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در پی شهادت محسن فخری‌زاده پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یک بار دیگر دشمنان شرور ملت ایران و تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی، در اقدامی کور و غیر انسانی، دکتر محسن فخری‌زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را به شهادت رساندند.

این ترور، گوشه‌ای از نقشه‌های دشمنان مردم ایران در جلوگیری از پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را برملا ساخت و بار دیگر ثابت کرد که دشمنان ملت ایران در مسیر ضربه‌زدن به کشور عزیزمان و ممانعت از پیشرفت آن از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

آنچه مسلم است، تحرکات ناجوانمردانه و اقدامات تروریستی از این دست، هیچ خللی در اراده راسخ و ایستادگی ملت بزرگ ایران وارد نخواهد کرد و قطار حرکت کشور به سمت پیشرفت و فتح قله‌های افتخار علمی متوقف نخواهد شد و دانشمندان فعال در عرصه علم و دانش همچون شهید فخری‌زاده‌ها نخواهند گذاشت پرچم توسعه علم و فناوری در کشور بر زمین بماند و این پرچم را بر قله‌های افتخار ملت سر بلند ایران نصب خواهند کرد.

اینجانب، شهادت دکتر محسن فخری‌زاده را به ملت سرافراز ایران، همسنگران ایشان در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و خانواده گرانقدر آن شهید تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای روح بلند ایشان آمرزش و علو درجات و برای خانواده و سایر بازماندگان شهید صبر و بردباری مسالت دارم.

جمشید انصاری

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا