بورسبورس اوراق

رشد ۲۱هزار واحدی شاخص بورس در هفته نخست آذر

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۲۱هزار و ۹۴۷ واحد افزایش، معادل ۱.۶۳درصد رشد کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، در جریان معاملات بورس اوراق بهادار در هفته نخست آذرماه تعداد ۸۷میلیارد و ۹۷۲میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۸۰۶هزار و ۲۷میلیارد ریال در بیش از ۸میلیون و ۷۴۰هزار و ۲۹۴دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۷۸.۸، ۶۷.۷ و ۶۲.۶۹درصد افزایش را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۱۸۱۷میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله نیز در هفته گذشته در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۶۰هزار و ۴۴۴میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۹.۰۴ و ۱.۳۳ درصد کاهش همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته گذشته با ۲۱هزار و ۹۴۷واحد افزایش معادل ۱.۶۳درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۳۶۷هزار و ۲۴۹واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز با ۱۳هزار و ۸۵۷واحد افزایش معادل ۳.۶۳ درصد رشد کرد و رقم ۳۹۵هزار و ۱۳۲واحد را به نمایش گذاشت.

آخرین اخبار اقتصادی در توئیتر پایگاه خبری آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

همچنین شاخص بازار اول با ۳۹هزار و ۸۵۳واحد افزایش به رقم یک میلیون و ۱۰هزار و ۲۰۳واحد و شاخص بازار دوم با ۳۹هزار و ۸۵۳واحد افزایش به عدد ۲میلیون و ۷۲۹هزار و ۳۵۱واحد رسیدند و به این ترتیب شاخص بازار اول ۴.۱۱ درصد افزایش و شاخص بازار دوم ۱.۶۲ درصد افت را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا