بورس

در آستانه ورود به فرابورس، مبین وان کیش معارفه شد

سعید اسدی مدیرعامل شرکت مبین وان کیش در چهاردهمین نشست یک دیدار یک عرضه فرابورس در جمع خبرنگاران گفت:در آینده ای نزدیک وابستگی درآمد ما به اپراتورهای همراه اول و سایر اپراتورها کم خواهد شد وی افزود:به دنبال این هستیم که همه درآمد خود را در یک سبد نگذاریم.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، وی همچنین گفت: ارتباط با اپراتورها در حوزه آی تی ادامه خواهد داشت.

سعید اسدی به رشد ۲۰ درصدی بودجه شرکت نیز برای سال ۹۶ اشاره کردوگفت:شرکت مبین وان اولین شرکت در ارزش افزوده محسوب می شود.

وی با بیان اینکه شرکت مبین وان از سال ۹۲ وارد حوزه خدمات تلفن گویای هوشمند شده است؛ تصریح کرد: در حال حاضر این شرکت خدمات و محتواهای متنوع و گسترده ای را در سراسر کشور بر روی خطوط ثابت و تلفن همراه در قالب سرویس هشت ستاره ۸ و آوای اول ارایه می کند.

اسدی با اعلام این مطلب که با آغاز فعالیت مبین وان از سال ۹۰ در حوزه خدمات ارزش افزوده پیامکی تاکنون بالغ بر ۳۵۰ سرویس پیامکی توسط بیش از ۳۰ تامین کننده محتوا ارایه شده است؛ گفت: خدمات پیامکی عمومی شرکت شامل دسته بندی های اطلاع رسانی، دین و مذهب، بازی و سرگرمی، دانش و آموزش و فرهنگ و هنر می شود.

به گفته وی؛ با اهدای مجوز ۳G به همراه اول، مبین وان به عنوان یکی از تجمیع کنندگان این اپراتور فعالیت خود را برای پیاده سازی و راه اندازی خدمات ارزش افزوده بر این بستر آغاز کرده است. برخی از این خدمات شامل؛ اپلیکشن و پرتال جامع آموزشی، اپلیکشن های بازی و سرگرمی، اپلیکشن های اطلاع رسانی و پرتال موسیقی و ویدئو می شود.

اسدی با اشاره به اینکه یکی دیگر از خدماتی که توسط شرکت مبین وان در حال اجرا است؛ سیستم یکپارچه آموزش مجازی می باشد، در این باره افزود: این سیستم ۲ حوزه آموزش های تخصصی برای سازمان های مختلف و آموزش های عمومی را شامل می شود.

گفتنی است؛ شرکت مبین وان کیش به‌عنوان یکصد و چهل و ششمین نماد معاملاتی در فهرست نرخ‌های فرابورس درج شد. سرمایه این شرکت ۱۰ میلیارد تومان می باشد که ۱۰ درصد آن در بازار دوم فرابورس عرضه خواهد شد.

این شرکت با نماد معاملاتی اوان ، در سال ۱۳۸۹ تاسیس شده و در گروه اطلاعات و ارتباطات و زیرگروه خدمات ارزش افزوده قرار دارد و موضوع فعالیت آن تامین، ارائه و توسعه خدمات ارزش افزوده مخابراتی، بازاریابی و توسعه خدمات داده‌ها، تاسیس و توسعه شبکه‌های مخابراتی، ارائه خدمات داده‌های تلفن همراه و ثابت و مواردی از این دست است.

شرکت مبین وان کیش با سرمایه ۱۰۰ میلیارد ریالی در آخرین گزارش عملکردی ۶ ماهه خود منتهی به ۳۱ شهریورماه ۹۵، سود هر سهم را ۴۴۰ ریال برآورد کرده و با درج نماد معاملاتی آن در فرابورس ایران در صف عرضه اولیه ایستاده است.


منبع:اقتصادآنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا