بورسبورس اوراق

هر سهم چخزر ۲۵۰۰ تومان کشف قیمت شد

تعداد ۳۵میلیون سهم شرکت صنایع چوب خزر کاسپین، با نماد معاملاتی "چخزر" در فرابورس عرضه و هر سهم این شرکت ۲۵۰۰ تومان کشف قیمت شد.

به گزارش آرمان اقتصادی، تعداد ۳۵میلیون سهم شرکت صنایع چوب خزر کاسپین معادل ۱۷.۵درصد سهام این شرکت، در بازار دوم فرابورس ایران عرضه و هر سهم این شرکت ۲۵۰۰ تومان کشف قیمت شد.

این میزان سهام در محدوده قیمتی ۲۴۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان برای هر سهم و با سهمیه ۲۰سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه شده بود که در نهایت به هر یک از ۴ میلیون و ۴۸۱ هزار و ۷ نفر خریدار “چخزر”، ۷ سهم با نقدینگی حدود ۱۷.۵ هزار تومانی رسید.

آخرین اخبار اقتصادی در توئیتر آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

گفتنی است تعداد ۳۵میلیون سهم شرکت صنایع چوب خزر کاسپین در حالی عرضه اولیه شده است که از این تعداد، ۳۰میلیون سهم در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم اختصاص خواهد یافت و تعداد ۵میلیون سهم این شرکت نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.

این گزارش می‌افزاید: بر اساس قانون، عرضه اولیه سهام شرکت‌ها به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا