بانکبانک و بیمه

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت روز جهانی معلولان

اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۳ آذر ماه، روز جهانی معلولان را تبریک گفت.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

فرا رسیدن ۱۳ آذرماه، روز جهانی معلولان را به همه اعضای خانواده بانک رفاه کارگران (کارکنان و مشتریان) که این روز متعلق به آنهاست، تبریک و تهنیت عرض می کنم.

بر این باوریم معلولیت، محدودیت نیست. همه عزیزانی که با مصائب و مشکلات ناشی از معلولیت دست به گریبانند، همچون همه اعضای اجتماع، حقوق مشترک دارند و لازم است توجه و اهتمام بیشتری برای مرتفع نمودن مسائل و مشکلاتشان به خرج داد. این روز تلنگری به ماست تا به محیط پیرامون خود توجه بیشتری داشته باشیم؛ اینکه چه بسیارند کسانی که محیط کار و زندگی متناسب با شرایط شان مناسب سازی نشده است و به دلایلی که نقشی در آن نداشته اند، از بسیاری مواهب عادی و طبیعی بی بهره اند.

این عزیزان اگر در انجام برخی امور کم توانند، اما همواره خلاقیت، نبوغ، تلاش، باور و اراده شان چشمه جوشانی است که بر ساحت زندگی جاری است و متانت، خلوص قلب و وسعت نگاهی که خداوند به این عزیزان عنایت فرموده، متاعی گرانبها و دست نیافتنی است. صبر و شکیبایی و مهربانی هایی که در نگاهشان موج می زند، آرام‌بخش و تسلی دهنده و جد و جهدشان برای فائق آمدن بر مشکلات، ستودنی است.

نباید هیچگاه روزمرگی ها، ما را از توجه به این عزیزان بازدارد. لازم است توجه ویژه ای به آنها داشت و همه مسئولان بانک در واحدهای مختلف صف و ستاد، چنانچه همکاران، مشتریان و یا عضوی از خانواده محترمشان با مشکلات معلولیت و نابسامانی های ناشی از آن دست به گریبانند، آنها را دریابند و جویای احوالشان شوند و برای حل مسائل و مشکلاتشان بکوشند.

ضمن تبریک مجدد این روز آرزو می کنم این عزیزان و خانواده های محترمشان همواره در صحت و سلامت بوده و  ایام  و روزهایی پر از شادی، نشاط و آرامش در پیش رو داشته باشند.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                اسماعیل لله گانی

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا