امور زیربناییراه و ساختمان

پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی پروژه مسکن ملی تهرانسر/ کمتر از ۵ هزار متقاضی تهرانی آورده اولیه واریز کردند

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به اخرین وضعیت پروژه‌های مسکن ملی تهران گفت: پروژه تهرانسر به پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی رسید.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،، صبح امروز جلسه پیگیری پروژه‌های اقدام ملی تولید مسکن به صورت ویدئوکنفرانس با جمعی از مدیران کل راه و شهرسازی بنیاد مسکن و نمایندگان بانک‌های استان‌ها برگزار شد.

در این جلسه محمود محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی، گزارش پروژه‌های در دست اقدام ستاد اجرایی فرمان حضرت امام را ارائه داد و آخرین پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را اعلام کرد.

همچنین بررسی آخرین وضعیت تعیین تکلیف متقاضیان از دیگر گزارشاتی بود که از سوی محمودزاده مطرح شد.

در ادامه این مراسم خلیل محبت‌خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار داشت: از مجموع متقاضیان اقدام ملی در استان تهران شامل اداره کل راه و شهر سازی تهران، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شرکت عمران شهرهای جدید پرند پردیس و ایوانکی تاکنون چهار هزار و ۸۶۷ نفر آ‌ورده اولیه خود را به صورت کامل واریز  کردند و وزارت راه مکلف به آ‌غاز پروژه برای این متقاضیان ا ست.

وی ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی استان تهران عملیات اجرایی پروژه‌ه‌ای اقدام ملی تولید مسکن را علاوه بر تهرانسر در سایت‌های شهریار رباط کریم قرچک اسلام شهر و پاکدشت آغاز کرده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه مسکن تهرانسر گفت:‌ در حال حاضر این پروژه پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی دارد و عملیات اجرایی شهرهای استان در مرحله عملیات خاکی است.

محبت‌خواه با بیان اینکه اجرای این پروژه نیاز به همکاری شهرداری‌ها برای صدور پیش پروانه دارد، گفت:‌ نظام مهندسی و شهرداری‌ها باید در اجرای این طرح همراه شوند و نظام مهندسی هر چه سریعتر تخفیفات خود را اعلام کند.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا