بین الملل

ساخت خط لوله انتقال گاز روسیه به اروپا از سر گرفته شد

ساخت خط لوله انتقال گاز روسیه به اروپا موسوم به پروژه "نورد استریم ۲" روز جمعه ۱۱ دسامبر از سر گرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از خبرگزاری تاس، ساخت خط لوله انتقال گاز روسیه به اروپا موسوم به پروژه “نورد استریم ۲” روز جمعه ۱۱ دسامبر از سر گرفته شد.

آخرین اخبار و مطالب اقتصادی در توئیتر آرمان اقتصادی. (کلیک کنید)

همچنین بخوانید

شرکت نورد استریم ۲، مجری این پروژه روز جمعه به خبرنگاران گفت که شناور بزرگ “فورتونا” کار لوله گذاری را در منطقه انحصاری اقتصادی آلمان انجام می دهد.

شرکت مالک شناور فورتونا یک قطعه ۲.۶ کیلومتری از خط لوله انتقال گاز را در منطقه اقتصادی انحصاری آلمان در آبهایی با عمق کمتر از ۳۰ متر نصب خواهد کرد. به گفته این شرکت، تمام کارهای ساخت و ساز کاملاً مطابق با مجوزهای دریافت شده انجام می شود.

شرکت نورد استریم ۲ تأکید کرد که کار ساخت و ساز در بخش دریایی این پروژه علاوه بر این نیز اعلام خواهد شد. مجری این پروژه در پایان ماه نوامبر اعلام کرد که قصد دارد لوله گذاری را در ماه دسامبر در منطقه انحصاری اقتصادی آلمان از سر بگیرد.

از ابلاغیه ای که خطاب به دریانوردان توسط اداره فدرال راه های آبی و کشتیرانی آلمان در استرالسوند منتشر شده، می توان نتیجه گرفت که کار در آبهای آلمان تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۲۰ ادامه خواهد داشت.

شناور فورتونا که کار بر روی خط لوله نورد استریم را در آبهای عمق کم آدلرگراند انجام خواهد داد، صبح روز ۱۱ دسامبر به محل نصب خط لوله انتقال گاز نزدیک شد.

سه کشتی یدک کش و همچنین کشتی های روسی در کنار فورتونا در دریای بالتیک مشغول به انجام این پروژه خواهند بود.

انتهای پیام/

 

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا