بانک و بیمهبیمه

افزایش فروش برخط بیمه کوثر با هدایت‌‌گری شبکه فروش

افزایش فروش برخط بیمه کوثر به منظور ارایه خدمات غیرحضوری و رضایت بیمه‌‌گذاران و همچنین جلوگیری از شیوع بیماری کرونا با تاکید بر هدایت‌‌گری و حفظ ارزش والای اعضای شبکه فروش تحقق می‌‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط‌عمومی و اعلام معاون فروش و درامدهای بیمه‌گری بیمه کوثر، با توجه به تمایل بیمه‌گذاران به استفاده از خدمات غیرحضوری، مسئولان و کارشناسان شرکت با تقویت خدمات شبکه فروش مبتنی بر فن‌اوری‌های نوین بسترهای افزایش رفاه بیمه‌گذاران را فراهم کردند.

محمد دنان افزود: افزایش تعامل و بهر‌ه‌مندی از ظرفیت‌های موجود در شرکت‌های استارت‌اپی و نیز ارایه طرح‌های متنوع، بیمه‌نامه‌های ترکیبی، توسعه خدمات برخط در بخش صدور بیمه‌نامه‌ها و نیز اجرای پویش‌های تبلیغاتی موجب گسترش ارایه خدمات غیرحضوری به آحاد جامعه می‌شود.

همچنین بخوانید

 معاون فروش و درامدهای بیمه‌گری بیمه کوثر با بیان اینکه فروش برخط بیمه کوثر از طریق سامانه فروش شرکت، بسترهای فعال شرکت‌های استارت‌اپی و تلفنی صورت می‌گیرد، بیان‌کرد: با تبیین برنامه‌های مدون و نیز تحلیل و رصد دقیق بازار، اقدام‌های لازم برای ارایه طرح‌های نوین در بخش فروش و جذب بازار به صورت برخط صورت گرفته است.

وی مشارکت ۷۵درصدی نمایندگان در بخش فروش برخط را یکی از عوامل تاثیرگذار در توسعه فروش برخط دانست و گفت: از ابتدای سال تا کنون با همکاری ۵۸۸نماینده، ۲۳هزارو۳۵۴بیمه‌نامه به ارزش ۲۳۱میلیارد ریال صادر شده است.

معاون فروش و درامدهای بیمه‌گری بیمه کوثر از صدور ۷هزارو۹۵۰بیمه‌نامه به ارزش ۵۲میلیارد ریال از طریق سامانه فروش برخط شرکت به نشانی www. einsure.kins.ir خبر داد و خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر عموم جامعه با مراجعه به این سامانه می‌توانند بیمه‌نامه‌های  ثالث، حوادث انفرادی، آتش‌سوزی، مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان  و نیز درمان مسافرتی را بخرند.

محمد دنان با اشاره به اینکه همکاری با  اینشورتک‌ها و شرکت‌های استارت‌اپی یکی از عوامل افزایش سهم شرکت در فروش برخط است، تصریح‌کرد: با انعقاد قراداد با شرکت‌های بیمیتو، آپ، بیمه دات کام، ازکی، بیمه بازار و … تاکنون موفق به فروش ۱۲هزارو۷۸۵بیمه‌نامه به ارزش ۱۴۳میلیارد ریال شده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در راستای اصل مشتری‌مداری و حفظ بازارهای بالفعل، امکان صدور اقساطی  برای بیمه‌نامه‌های تمدیدی را فراهم کرده‌ایم، گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۲هزارو۶۱۹بیمه‌نامه به ارزش ۳۵میلیارد ریال صادر شده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا