بانکبانک و بیمه

حمایت ۲۰۰۰ میلیاردی بانک کشاورزی از مجتمع بزرگ صنایع غذایی میهن

بانک کشاورزی در راستای سیاست های حمایتی خود از  تولید و اشتغال با اعطای تسهیلات ۲۰۰۰ میلیارد ریالی به مجتمع صنایع غذایی میهن،گامی دیگر در حمایت از امنیت غذایی کشور برداشته است.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، صنعت لبنیات به عنوان یک صنعت هفتاد ساله در کشور ، از مهم ترین حلقه های زنجیره غذایی کشاورزی و پیشرفته ترین صنایع تبدیلی و تکمیلی این بخش است که رتبه اول بازار مصرف و ارزش افزوده را در بین سایر صنایع این بخش دارا است.

یکی از برندهای معتبر صنایع لبنی در کشور، مجتمع صنایع غذایی میهن  واقع در اسلامشهر استان تهران است که با فضای تولیدی سرپوشیده به مساحت ۳۵۰هزار مترمربع ، نقشی برجسته در صنعت غذایی کشور و سهم عمده ای را در بازار لبنیات کشور در اختیار دارد و بانک کشاورزی در راستای سیاست های حمایتی خود از  تولید و اشتغال با اعطای تسهیلات ۲۰۰۰ میلیارد ریالی به مجتمع صنایع غذایی میهن،گامی دیگر در حمایت از امنیت غذایی کشور برداشته است.

این مجتمع تولیدی با ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۱۰۰۰ نفرنیروی انسانی در بخش های مختلف و فراهم سازی زنجیره بزرگ توزیع در کشور با بیش از ۶۰ مرکز توزیع، محصولاتش را در بیش از ۲۰۰ هزار فروشگاه در سراسر کشور عرضه می کند. استفاده از بهترین مواد اولیه و تکنولوژی روز دنیا باعث  صادرات محصولات میهن  به کشورهای روسیه، قطر، امارات، کویت، عراق،مالزی وافغانستان شده است.

شیر، ماست، دوغ پاستوریزه، کره، خامه و بستنی به عنوان مهمترین محصولات تولیدی میهن سهم عمده ای از سبد غذایی مصرف کنندگان را دراختیاردارد که دراین راستا تسهیلات ۲۰۰۰ میلیارد ریالی بانک کشاورزی به عنوان یکی از مولفه های حمایتی از امنیت غذایی و تولید به شمار می رود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا