ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

اولین نمایشگاه مجازی در حوزه کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات

عکس تزئینی و دریافتی است
نخستین نمایشگاه مجازی فناوری اطلاعات ایران با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش آرمان اقتصادی، نمایشگاه ایران ایتکس نخستین نمایشگاه مجازی در حوزه کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات است که با شبیه‌سازی سه بعدی فضاهای مختلف، امکان ارائه محصولات و خدمات بر بستر فضای مجازی را برای شرکت‌ها و سازمان‌ها فراهم می‌کند.

همچنین نمایشگاه ایران ایتکس در حوزه شناسایی افراد و استارتاپ‌های توانمند در حوزه ICT و برقراری ارتباط آن‌ها با مجموعه‌های فعال در حوزه مذکور فعالیت می‌کند. در این نمایشگاه امکان ارائه فرصت‌های شغلی برای کارفرمایان و ارسال رزومه کاری و استخدام در شرکت‌های بزرگ برای بازدیدکنندگان فراهم شده است.

همچنین بخوانید

در این نمایشگاه محصولات و خدمات مختلف شرکت‌ها به راحتی و با کمترین هزینه و زمان به علاقمندان در کشور عرضه می‌شود و فرصتی خوبی برای تبادل نظرات و پیشنهادات برای شرکت کنندگان ایجاد می‌شود.

علاوه بر این در حاشیه این نمایشگاه، کارگاه­‌های آموزشی مختلف، جشنواره فناوری اطلاعات و مسابقات استعدادیابی استارتاپ‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام روابط عمومی نمایشگاه ایران ایتکس، علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت https://iranitex.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا